ژل رویال عالی و باکیفیت در شیراز چه قیمتی را دارا بوده است؟ کدام مراکز پخش معتبر توانسته اند انواع ژل رویال ایرانی را با قیمتی مناسب تر به عرضه برسانند؟ امروزه چه موارد کاربردی از ژل رویال شده است؟
قطعا در استان هایی که امر زنبورداری و پرورش زنبورهای عسل از جمله مشاغل پررونق محسوب گردیده است، شاهد وجود فروشگاه هایی در زمینه عرضه انواع محصولات زنبورعسل بوده ایم و حتما شما هم از این محصولات، چیزی شنیده باشید.
به جرئت می توان گفت که عسل طبیعی، مهم ترین فرآورده ی زنبورعسل بوده و پس از آن می توان نام ژل رویال را به عنوان یک فرآورده ی ارزشمند زنبورعسل، نام برد که خواص مفیدی را در هم کندو عسل و هم برای انسان های جامعه داشته است.
اگر بخواهیم از نقش ژل رویال در کندو عسل موردی را بگوییم، باید گفت که ژل رویال ماده ای تغذیه ای بسیار مفید برای رشد و تکامل زنبورهای لارو و به خصوص زنبور ملکه بوده، چرا که سرشار از انواع مواد معدنی، انواع ویتامین ها، اسیدهای چرب ضروری و دیگر مواد تغذیه ای بوده است.
اما لازم به ذکر است که با انجام آزمایشاتی که بر روی ترکیبات ژل رویال صورت گرفته، امروزه از این ماده در صنایع گوناگونی بهره گرفته شده و مهم ترین آنها در صنعت پزشکی و درمان بسیاری از مشکلات و بیماری های شایع امروزی بوده است.

ژل رویال چه کاربردی داشته است؟

اگر بخواهیم نام صنایع بهره برنده از ژل گیاهی رویال را در دنیای امروزی نام ببریم، باید به دو صنعت پزشکی و تولید لوازم آرایشی اشاره کنیم.
صنعت پزشکی: در حال حاضر با توجه به وجود مواد و ترکیباتی منحصربفرد در ژل گیاهی رویال، از این ماده در درمان بسیاری از ناراحتی ها و مشکلات استفاده شده است.
گفتنی است که وجود اسیدهای آمینه ضروری موجود در ژل رویال، این ماده را به یکی از موثرترین مواد گیاهی در درمان ناباروری و نازایی تبدیل نموده است.
استیل کولین، نام ماده ای ارزشمند در ترکیبات ژل رویال می باشد که مصرف این ماده را برای درمانی ناراحتی های اعصاب موثر داشته است.
شایان ذکر است که در مواردی گوناگون، نتایج مثبتی در زمینه خاصیت ضدسرطان بودن ژل رویال دیده شده است.
صنعت لوازم بهداشتی: کلاژن نام ژلاتینی مفید در ترکیبات ژل رویال بوده که این ماده را به عنوان یک ماده ی انرژی بخش، جوان کننده و شاداب کننده ی پوست قرار داده و در دنیای امروزی در ساخت لوازم بهداشتی و آرایشی مانند انواع کرم های پوست، از آن بهره برده اند.
خوشبختانه یکی از مراکز مهم در زمینه تولید انواع فرآورده های زنبورعسل و یا به عبارت دیگر پرورش زنبورهای عسل، استان فارس و شهر شیراز بوده که توانسته پاسخگوی نیاز بازارهای خود و حتی دیگر استان ها نیز باشد.
با ارتباط داشتن با مراکز معتبر خرید انواع محصولات زنبورعسل در شیراز، می توانید بهترین و مرغوبترین ژل گیاهی رویال را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید. شایان ذکر است که ژل رویال در این مراکز خرید به صورت پودر ژل رویال و ژل رویال مخلوط با عسل طبیعی عرضه گردیده و بهترین روش مصرف آن به صورت زیر زبانی بوده است.