ژل رویال اصل را کدام مراکز خرید معتبر عرضه نموده اند؟ آیا می دانید که مصرف انواع ژل رویال چه به صورت خالص و چه به صورت ترکیب با عسل طبیعی، چه فواید و خاصیت درمانی داشته است؟
محصولات طبیعی و کاملا گیاهی زنبورعسل را به جرئت می توان از جمله مواد مفید دارویی در دنیای امروزی دانست که امروزه شاید درصد بالایی از افراد جامعه، اطلاعات چندانی را پیرامون این محصولات نداشته و فقط عسل طبیعی را می شناسند.
باید گفت که یکی دیگر از فرآورده های ناب زنبورعسل، ژل رویال بوده که ماده ای با ترکیبات ارزشمند برای زنبورهای داخل کندو عسل و برای درمان بسیاری از بیماری های انسان ها، می باشد.
ژل رویال مایعی سفید و زرد رنگ، تولید شده توسط غدد مغزی موجود در سر زنبورهای کارگر بوده و لاروهای زنبورعسل به شدت به این ماده تا 4 روز اول تولد خود، احتیاج داشته و از آن پس، از گرده گل و عسل تغذیه می کنند.
علاوه بر زنبورهای نوزاد، این زنبور ملکه بوده که از ژل رویال به عنوان یک غذای اصلی تا پایان عمر خود تغذیه نموده و تمامی تمایزهای این زنبور نسبت به دیگر زنبورها، یعنی قدرت باروی، طول عمر و زیبایی، به واسطه همین تغذیه از ژل رویال بوده است.
شایان ذکر که ترکیبات موجود در ژل رویال سبب شده تا امروزه زنبورداران این ماده را به بازار نیز روانه کنند و از جمله این ترکیبات مهم، می توان به موارد ذیل اشاره داشت:
آب، انواع مواد معدنی، انواع ویتامین ها، اسیدهای آمینه، کلاژن، استیل کولین و ماده ای به نام HAD.
امروزه زنبورداران با کشیدن آب موجود در ژل رویال، آن را به صورت پودر خالص روانه بازارهای فروش نموده اند و گفتنی است که به سبب آنکه در مجاورت هوا به زودی فاسد می گردد، از ژل رویال در دمای فریز شده نگهداری می کنند.
حال آیا می دانید که بهترین طریقه مصرف ژل رویال به چه صورت بوده و مصرف آن چه خواصی را برای افراد داشته است؟

ژل رویال اصل

طریقه مصرف ژل رویال و خواص آن

همانطور که متوجه شدید، ژل رویال عمدتا به صورت پودر خالص به بازار عرضه شده و گفتنی است که همواره مصرف کنندگان باید ژل رویال فریز شده را خریداری کنند.
بهترین طریقه مصرف ژل رویال، به صورت زیر زبانی و آن هم به صورت ترکیب با عسل طبیعی بوده و می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • مصرف ژل رویال می تواند در درمان مشکلاتی چون اضطراب، استرس و آلزایمر موثر باشد.
  • ژل رویال ماده ای موثر در جلوگیری و درمان سرطان می باشد.
  • مصرف ژل رویال به واسطه دارا بودن اسیدهای آمینه، می تواند اثرات مثبت درمانی را در نازایی و ناباروری داشته باشد.
  • مصرف ژل رویال منجر به کاهش فشار خون می گردد.
  • ژل رویال دارای خاصیت ضدمیکروب بوده و می تواند در درمان عفونت های مجاری تنفسی و ریه، موثر باشد.

امروزه شما می توانید انواع ژل رویال اصل را که در کیفیتی مطلوب بوده و در شرایط فریز شده نگهداری می گردند را با قیمتی بسیار مناسب، خریداری کنید.