ژل رویال اصل در صورتی که به صورت خالص به فروش برسد، معمولاً به صورت گرمی در اختیار خریدار قرار گرفته و قیمت آن به ازای هر گرم محاسبه می شود.
خواص و فواید ژل رویال به حدی است که این محصول در بسیاری از کشور های پیشرفته به عنوان ماده اولیه برای تولید بسیاری از دارو ها و کپسول ها برای درمان بیماری های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول به میزان بسیار کمی از هر کندو برداشت می شود. به طوری که از هر پنج کندو در طول یک سال فقط می توان یک کیلو ژل رویال برداشت کرد. آنهم در صورتی که کندو دارای جمعیت مورد قبول بوده و یک کندوی قوی شمرده شود.
به همین سبب هم خرید و فروش ژل رویال به صورت گرمی انجام می گیرد. البته منظور ژل رویال خالص و اصل است نه ژل رویالی که با عسل و یا هر ماده دیگری مخلوط شده و به فروش می رسد.
قیمت ژل رویال در این صورت هم به صورت گرمی محاسبه می شود. ممکن است در خرید های بالاتر قیمت کمی پایین تر از خرید های گرمی باشد.
خریدارانی که می خواهند تا ژل رویال اصل را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنند، می توانند به این منظور با مجموعه عسل ایران از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل نمایند.