شما هموطنان و زنبورداران عزیز می توانید جهت تهیه و خرید موم خالص و آگاهی از قیمت فروش این محصول با ما در مرکز عسل ایران تماس حاصل نمایید.

 گفتنیست امروزه برخی از افراد به سودجویی در این امر مبادرت کرده و با مخلوط کردن پارافین ، در هنگام تولید این محصول ، به آن موجب صدمه زدن به سلامتی ما انسان ها شده اند و همچنین قیمت تمام شده را پایین آورده و بنام موم خالص و با قیمت کمی پایین تر به فروش می رسانند. چرا که قیمت پارافین در بازار 5 الی 6 هزار تومان بوده، در حالی که قیمت موم خالص و یا پوکه حداقل پنج برابر آن می باشد و هرچه درصد پارافین بیش تر باشد ،قیمت تمام شده پایین تر می آید و بیش تر برایشان سود می کند. لذا می توانید این محصول را با تضمین کیفیت و خالص بودن ، و با قیمت مناسب از ما تهیه فرمایید.

قیمت فروش موم خالص عسل

اهمیت موم
مرحله جداسازی عسل از موم یا شان را استخراج عسل گویند. دلیل اصلی استخراج عسل این است که از اتلاف موم جلوگیری شود. در واقع شان های خالی شده از عسل که پوکه نامیده می شوند، پس از استخراج عسل، هم برای انسان و هم برای زنبور با ارزشند، زیرا ساخت آن ها گران تمام می شود .زنبور ها با خوردن 8 تا 12 کیلوگرم عسل ، یک کیلوگرم موم تولید می کنند. این کار نیز مستلزم گذشت مدت زمانی است که اگر مصادف با جریان شهد در طبیعت باشد، مقدار زیادی محصول از دست می رود و زنبورها نیروی خود را صرف ساختن موم و شان می کنند.

در ایران متاسفانه عسلی که در شان به بازار عرضه می شود طرفداران بیش تری دارد، زیرا خریدار می خواهد از طبیعی بودن عسل مطمئن باشد و به این ترتیب مقدار زیادی موم از دست می رود که این موم باید با صرف هزینه گزاف تولید شود.