شما هموطنان عزیز ساکن در هر نقطه از این کره خاکی می توانید جهت خرید و سفارش و همچنین آگاهی از قیمت فروش انواع عسل واقعی و طبیعی ، تولید شده در قطب های تولید عسل کشورمان از جمله دامنه های سرسبز سبلان و کوهپایه های زاگرس، به صورت عمده و یا خرده با کیفیتی عالی، با همکاران ما در مرکز عسل ایران در ارتباط باشید.
عموم مردم عسل طبیعی را به عنوان یک غذای مغذی می شناسند و چون قادر نیستند عسل طبیعی یا مرغوب را از عسل های تقلبی تشخیص دهند ،به هر نوع عسل مشکوک هستند و تصور می کنند عسل طبیعی در بازار یافت نمی شود . برخی از مردم نیز از بعضی خواص درمانی عسل اطلاع دارند ، اما قدر مسلم این است که بسیاری از مردم از حقایق غذایی و درمانی عسل، گرده گل، موم ،بره موم، ژل رویال و زهر زنبورعسل اطلاع درستی ندارند و این حقایق به خصوص در مورد عسل به عنوان یک غذا و دارو چنان اهمیتی دارد که داشتن اطلاعات کافی از آن ها ، برای عموم مردم بسیار ارزشمند و ضروری خواهد بود.

قیمت فروش عسل واقعی سبلان

بدون زنبورعسل ، عسل و سایر فراورده های آن ها تولید نمی شوند و انسان از این مواد ارزشمند محروم می شود. به جز افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند، تمام افراد سالم، به خصوص کسانی که فعالیت بدنی زیاد دارند مثل ورزشکاران و کارگران می توانند از مصرف مناسب عسل به عنوان یک مکمل غذایی بسیار مغذی و انرژی زا بهره مند شوند. از عسل همچنین می توان به عنوان مرهم و التیام دهنده زخم های سطحی و دارویی موثر برای درمان برخی از بیماری ها استفاده کرد. انسان هایی که در طول زندگی همواره از عسل به عنوان مکمل غذایی تغذیه می کنند، به خصوص زنبورداران که علاوه بر عسل از نیش زنبورعسل نیز برخوردار می شوند ،قطعا بدنی سالم تر و عمری طولانی تر دارند.