باز هم عسل مرکبات. این بار در قزوین. اگر خواهان دسترسی به عسل طبیعی مرکبات هستید و می خواهید قیمت مصوب آن را با کمترین میزان ساکازوز بدانید، با ما تماس گرفته و از کیفیت برترین نوع آن برخوردار گردید.
عسل ایرانی از بهترین نوع عسل های دنیا به حساب می آید که متاسفانه با ترانزیت آن به کشور هایی همچون امارات و ترکیه این محصول با برند بیگانه در بازار های دنیا فروخته می شود و شیرینی عسل ایرانی به کام سایر ملل با نام ترک و عرب ها مزه می شود. امیدواریم که از سوی وزارت خانه ها این مسئله بیشتر جدی گرفته شده و با قاچاقچیان این عرصه تجاری به طور جدی برخورد گردد. عسل مرکبات ایران تمام کارکترهای لازم را از لحاظ ساکاروز و نسبت رطوبت و عطر و بوی ویژه دارا می باشد.

قیمت عسل مرکبات طبیعی

قیمت عسل مرکبات طبیعی

عسل مرکبات یکی از عسل های تک گل طبیعی است. این عسل حاصل نوشیدن شهد گل های مرکبات است. عسل های موجود در بازار به دو دسته کلی تقسیم میشوند: عسل طبیعی و عسل تغذیه ای. عسل طبیعی به عسلی گفته میشود که زنبور عسل برای تولید آن تنها از شهد گل ها تغذیه کرده باشد. در روند تولید عسل طبیعی انسان در تغذیه ی زنبور عسل هیچ دخالتی ندارد. عسل طبیعی از نظر غذایی و دارویی دارای ارزش قابل توجهی است. مصرف عسل طبیعی در طب سنتی، طب اسلامی و حتی در طب مدرن باعث درمان انواع بیماری ها از جمله سرطان میشود. عسل تغذیه ای حاصل دخالت انسان در تغذیه ی زنبور عسل است. برای تولید عسل تغذیه ای، زنبوردار به زنبور ها شکر میدهد. میزان ساکارز عسل تغذیه ای در مقایسه با عسل طبیعی بسیار بالاست و برای سلامت افراد دیابتی بسیار خطرناک است. عسل تغذیه ای فاقد هر گونه ارزش غذایی و ارزش دارویی است.

برای اطلاع از قیمت عسل مرکبات طبیعی با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

عسل های طبیعی به دو دسته ی عسل طبیعی تک گل و عسل طبیعی چند گل تقسیم میشوند. عسل طبیعی تک گل و چند گل به عسل طبیعی تک گیاه و چند گیاه نیز معروف است. عسل تک گل به عسلی گفته میشود که از شهد غالب تشکیل شده باشد. شهد غالب به شهدی گفته میشود که در عسل طبیعی نسبت به سایر هشد های موود در عسل دارای بیشترین مقدار باشد. به عنوان مثال در عسل مرکبات، شهد گل های مرکبات بیشترین مقدار شهد در عسل مرکبات را تشکیل میدهند. نام عسل های تک گل یا تک گیاه را بر اساس شهد غالب موجود در آن ها انتخاب میکنند. وجود شهد های متفرقه در ترکیب عسل های تک گل طبیعی است زیرا زنبور عسل همیشه از چند نوع گل تغذیه میکنند. به دلیل ناچیز بودن شهد های متفرقه موجو در عسل تک گل، این شهد ها به چشم نمی آیند. عسل های چندگل به عسل های چهل گیاه نیز معروف هستند. این عسل ها مجموعه ای از خواص انواع گیاهان دارویی طبیعت هستند.

قیمت عسل مرکبات طبیعی

خرید عسل مرکبات اصل

عسل مرکبات با نام عسل بهارنارنج نیز معروف است. این عسل طبیعی سرشار از آنتی اکسیدان است. به همین دلیل مصرف عسل مرکبات باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. عسل مرکبات طبیعی به بهبود سریع زخم ها کمک میکند. عسل مرکبات طبیعی باعث بهبود سنگ کلیه میشود. این عسل طبیعی برای مقابله با سرطان مفید است. مصرف عسل مرکبات قلب را تقویت میکند. و به تقویت حافظه کمک میکند. عسل مرکبات طبیعی دارای تاثیرات ضد باکتریایی است. این عسل طبیعی از مغز محافظت میکند. مصرف عسل مرکبات باعث حفظ شادابی و سلامت پوست میشود.

برای خرید عسل مرکبات به لینک فروشگاه عسل هفت مراجعه نمایید.

قیمت عسل مرکبات طبیعی

فروش عسل خام

در هنگام تهیه عسل طبیعی، دقت نمایید که عسلی که تهیه میکنید خام باشد. عسل خام به عسلی گفته میشود که بعد از برداشت از کندوی عسل حرارت ندیده باشد. عسل خام طبیعی دارای مواد مغذی و آنزیم های زنده مفید است که در اثر حرارت بسیاری از آن ها از بین میروند. به عبارتی دیگر، در اثر حرارت، عسل خام بیش از نیمی از خواص دارویی و ارزش غذایی خود را از دست میدهد.

مرکز عسل هفت به فروش عسل خام طبیعی با ضمانت نامه آزمایشگاه میپردازد. جهت هر گونه سوال و سفارش محصول با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.