اگر قصد خرید گرده گل را دارید بهتر است نسبت به تهیه نوع خالص و ایرانی آن اقدام نمایید و از خواص درمانی آن به طور کامل آگاه شوید. قیمت اینترنتی این محصول کاملا به صرفه و مناسب است.

گرده گل چیست؟

در فصل های پاییز و به خصوص بهار که میزان گل دهی در طبیعت بسیار زیاد است و گرده گل به وفور موجود می باشد، زنبوران عسل همیشه فعال، شروع به جمع آوری آن از طریق پاهای عقبی خود نموده و آن ها را در سبد گرده جاسازی و به کندو می آورند. طعم هر گرده گل با نوع گل های که از آن گرفته شده است ارتباط مستقیم دارد و چیزی که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است تنوع رنگ گرده ها است که نشان می دهد از گیاهان متنوعی تولید شده.
نحوه مصرف گرده گل
اگر گرده گل بخواهد به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد باید کاملا جویده شود و با بزاق دهان ترکیب شود که به نحو احسند توسط بدن جذب گردد. افرادی که زیاد طعم گرده گل برایشان خوشایند نیست می توانند با آب یا آب میوه و یا حتی عسل و ماست ترکیب و به مصرف برسانند. میزان مصرف روزانه گرده گل برای افراد دو قاشق سوپ خوری در طول روز است که البته برای شروع باید به مقدار کمتر مورد استفاده قرار داد.
خواص درمانی گرده گل
کاهش دهنده فشار خون، جلوگیری از پیری و فرطوطی، درمان نفخ معده، از بین برنده یبوست، درمان بیماری های عصبی و روحی، پایین آورنده تب ،ضد افسردگی، متعادل سازی سوخت و ساز بدن، نرم کننده پوست بدن، جوان کننده پوست،افزایش دهنده شیر مادران ، درمان کننده نازایی، افزایش دهنده میل جنسی و جبران کننده کمبود ویتامین ها و املاح بدن.