امروزه با توجه اهمیت مصرف محصولات زنبورعسل، شما می توانید توسط مراکز فروش مستقیم انواع محصولات طبیعی زنبورعسل ایرانی، خریدی تصمینی را صورت دهید.
آیا می دانید که با آگاهی داشتن از خواص مصرف هر یک از انواع فرآورده ها و محصولات طبیعی زنبورعسل، می توانید به طور آشکارا خواص منحصربفرد دارویی و تغذیه ای این فرآورده ها را در زندگی روزمره خود مشاهده کنید؟
خب همواره در برنامه روزانه بسیاری از افراد جامعه، نقش گیاهان دارویی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و این افراد محصولات کاملا گیاهی را به مصرف انواع مواد غذایی مضر و داروهای با عوارض شیمیایی، ترجیح داده اند.
بنظر می رسد که اگر این افراد، با خواص مصرف انواع فرآورده هایی زنبورعسل مانند، عسل طبیعی، گرده گل و یا بره موم آشنا شوند، شاید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خریداری و مصرف این محصولات می کنند و لحظه ای در این مهم تردید نمی کنند.
آیا می دانید که مصرف روزانه عسل طبیعی، چه خواص منحصربفرد تغذیه ای و درمانی برای انسان ها داشته است؟ آیا می دانید که ژل رویال، موثرترین ماده در درمان نازایی و ناباروری می باشد؟ آیا از تأثیرات گرده گل بر پروستات چیزی می دانید؟ آیا می دانید که بره موم ماده ای ضدسرطانی شناخته شده است؟

محصولات زنبورعسل

خواص عسل طبیعی

عسل طبیعی و خالصی که مستقیما از شهد گل های گیاهان دارویی و از کندو عسل بدست آمده باشد، ماده ای سرشار از انواع مواد معدنی، ویتامین ها، کربوهیدرات و انواع مواد قندی ساده چون گلوکز بوده که مصرف روزانه آن برای تمامی گروه های سنی، از خواص مثبت دارویی و تعذیه ای برخوردار بوده است.
گفتنی است که مصرف حتی یک قاشق چایخوری عسل طبیعی در روز، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • ضدتشنج و ضدضرع.
  • ضدکم خونی و کاهش کلسترول و چربی خون.
  • درمان مشکلات گوارشی، قلبی و کلیوی.
  • درمان التهابات مثانه و پروستات.
  • درمان کبد چرب.
  • مفید برای زنان باردار و افزایش شیردهی مادران.
  • ضدمیگرن و درمان سردردهای ناشی از سرماخوردگی.

تمامی این خواص و ترکییات، در یک عسل خالص و اصل وجود داشته و به همین سبب همواره توصیه شده تا خرید عسل، از یک مرکز معتبر صورت بگیرد.

خواص دیگر فرآورده های زنبورعسل

خب شاید درصد بالایی از افراد جامعه، با خواص عسل آشنایی داشته و دیگر فرآورده های زنبورعسل را نمی شناسند. گفتنی است که خواص دیگر فرآورده های زنبورعسل به شرح ذیل می باشد:
گرده گل: ارزشمندترین ماده ی موجود در طبیعت و حاوی ترکیباتی چون انواع مواد معدنی، ویتامین ها و اسیدهای چرب بوده که مصرف خالص ترین نوع آن، می تواند خواص مفیدی را در درمان مشکلات پروستات، بهبود علائم دیابت و مشکلات نازایی داشته باشد.

محصولات زنبورعسل

عدم مصرف گرده گل آلوده، خیلی بهتر از مصرف آن بوده و در تهیه گرده گل خالص هم باید دقت کافی صورت گیرد.
ژل رویال: به عنوان غذای اصلی زنبور ملکه؛ حاوی ترکیباتی چون، کربوهیدرات ها، پروتئین، انواع ویتامین ها، مواد معدنی، استیل کولین و کلاژن بوده که مصرف خالص ترین نوع آن می تواند خواص درمانی فراوانی چون درمان نازایی و ناباروی، پیشگیری از آلزایمر، درمان مشکلات قلبی و کم خونی را دارا باشد.

محصولات زنبورعسل

بره موم: ماده ای با خواص بسیار ارزشمند آنتی اکسیدانی که مصرف پودر و عصاره خالص آن، خواص مفیدی را در درمان سرطان های دستگاه گوارش و کاهش فشار خون و درمان ریزش مو داشته است.

محصولات زنبورعسل

امروزه شما می توانید انواع فرآورده های طبیعی زنبورعسل ایرانی را با کیفیتی بسیار بالا و به طور مستقیم، بدون هیچ واسطه و افرادی دلال، با قیمت مناسبی خریداری کنید. کافیست با کارشناسان این مراکز معتبر، در ارتباط مستقیم باشید.