از طریق مرکز عسل ایران امکان فروش و عرضه انواع فراورده های طبیعی زنبورعسل از قبیل: عسل طبیعی، گرده گل خالص، ژل رویال اصل، موم و بره موم میسر گردیده و شما هموطنان عزیز ساکن در هر نقطه از این کره خاکی می توانید بواسطه ارتباط با همکاران ما از قیمت آن ها آگاهی پیدا کرده و نسبت به خرید و سفارش شان به صورت عمده و یا خرده با کیفیتی عالی و مثال زدنی اقدام نمایید.

عسل یک مکمل غذایی و در مواردی یک داروی خوب است ، اما انسان بدون عسل هم می تواند شکم خود را با صدها نوع غذای دیگر سیر کند و خواص دارویی عسل را نیز می تواند در مواد دیگر جستجو کند.
پس کدام خاصیت زنبورعسل است که رفاه و زندگی انسان ،گیاهان و حیوانات تا حد بسیار زیادی مدیون آن است و اگر زنبورعسل نباشد ،بسیاری از گیاهان از بین می روند و در نتیجه حیوانات دچار کمبود خوراک می شوند و در نتیجه انسان که از آن گیاهان و از آن حیوانات تغذیه می کنند ،دچار کمبود غذا، گرسنگی، قحطی، بیماری و شیوع مرگ و میر می شود؟

فروش فراورده های طبیعی زنبورعسل

خاصیت اصلی زنبورعسل
خاصیت اصلی زنبورعسل برای انسان و کل طبیعت جاندار ،در قابلیت منحصر به فرد این حشره در گرده افشانی بسیاری از گیاهان گل دار است. گرده افشانی در گیاهان یعنی فراهم شدن اسباب جفت گیری گیاه نر و گیاه ماده یا عضو نر و ماده گیاه که اگر این عمل صورت نگیرد ،گیاه بارور نمی شود یعنی گل به میوه و یا دانه مغزدار تبدیل نمی شود. به عبارت دیگر ،اگر گرده افشانی صورت نگیرد ، نه تنها انسان و حیوانات نمی توانند از محصولات گیاهی تغذیه کنند ،بلکه نسل تمام گیاهان و متعاقبا تمام حیوانات و انسان از بین می رود.

بیشتر گیاهان توسط عوامل مختلف گرده افشانی می شوند، عواملی از جمله باد، آب ، انسان و غیره، ولی هریک از دسته های گیاهان گرده افشانی شونده عمدتا توسط یکی از چند عامل ممکن گرده افشانی می شوند. به هر حال از بین گیاهان گل دار که در تغذیه و زندگی حیوانات و انسان مهمترین نقش را دارند، بیش تر آن ها و مهم ترین آن ها توسط حشرات گرده افشانی می شوند و مهم ترین این گیاهان که شامل بسیاری از محصولات زراعی ، باغی، جنگلی و مرتعی می شوند ،به طور عمده توسط زنبورعسل گرده افشانی می شوند. بنابراین زنبورعسل نه تنها مهم ترین حشره گرده افشان است، بلکه مهمترین گیاهان از لحاظ گرده افشانی به طور عمده به زنبورعسل وابسته اند. به طوری که در غیاب آن، مجموع حشرات نیز نمی توانند عمل گرده افشانی را مشابه زنبورعسل انجام دهند.

فروش فراورده های طبیعی زنبورعسل

به عبارت دیگر جای خالی زنبورعسل در باغ ها ، مزارع ، مراتع و جنگل ها توسط هیچ عاملی پر شدنی نیست. بسیاری از گیاهان مهم زراعی، باغی، مرتعی و جنگلی برای گرده افشانی شدن به فعالیت حشرات نیاز دارند. همچنین ثابت شده است که به طور میانگین قابلیت زنبورعسل در گرده افشانی این گیاهان دست کم دو برابر مجموع سایر حشرات گرده افشان است.