فروش عسل طبیعی استان همدان به خصوص دامنه های الوند . نهاوند به دلیل تنوع گیاهی این منطقه در رنگ، طعم، شفافیت و خواص دارویی از استقبال و مرغوبیت چشمگیری برخوردار است.

غرب کشور به علت داشتن آب و هوای مناسب، انواع گونه های گیاهی و مرتعی قابلیت پرورش زنبور عسل را دارد.
همچنین اقلیم سرد و آب شدن مداوم و اندک و اندک برف در دامنه های الوند ، وجود گل و گیاه تازه را به عنوان مهمترین عامل در افزایش میزان مرغوبیت و کیفیت عسل در این منطقه، همیشگی کرده است.
عسل تولیدی استان همدان سالانه یک هزار و 775 تن می باشد و رتبه ی نهم کشور را در تولید عسل دارد.

بیش از یک هزار و 400 گونه گیاهی شامل گون سفید، رازیانه، بابونه سفید، افرا، اقاقیا، شبدر، گل قاصدک، نارون، صنوبر، سنجد، آویشن، بیدمشک، آفتابگردان ، کلزا، سنبله ارغوانی، کنگر علفی، گشنیز و یونجه به عنوان مهمترین منابع پرشهد از گیاهان مناسب برای تغذیه زنبور عسل در استان وجود دارد . همه شهرستان های استان دارای کلنی های زنبورعسل هستند که شهرستان ملایر دارای بیشترین تعداد کلنی و شهرستان نهاوند نیز بیشترین میزان تولید استان را به خود اختصاص داده است .
عسل تولیدی این منطقه به دلیل مرغوبیت , در بازار عسل آوازه ی خوبی دارد . بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود موجب مطرح شدن عسل به عنوان یکی از کالاهای مرغوب صادراتی استان همدان شده است.

عسل دامنه های الوند را با کبفیت عالی و قیمت مناسب بصورت مستقیم و بدون هیچ واسطه خریداری نمایید. در صورت تمایل برای خرید با ما تماس بگیرید و قبل از خرید ابتدا تست نمایید.