عسل طبیعی اصل آذربایجان را از مرکز عسل ایران بخواهید ما بهترین عسل طبیعی را در سراسر کشور به فروش می رسانیم.
عسل های مرکز ما با تضمین کیفیت به فروش می روند و دارای ساکارز نزدیک به صفر می باشند و دارای طعم و عطر منحصر به فردی می باشند که با یک بار خرید از ما مشتری دایمی ما خواهید شد.

فروش عسل طبیعی اصل آذربایجان

همان طور که می دانید عسل طبیعی از شهد گل بدست می آید که این شهد حاوی آب وقند می باشد و این دو ماده با توجه به نوع گیاه و عوامل طبیعی و محیطی مثل دما و نوع خاک و رطوبت و … فرق دارد. قندها 95 تا 99 درصد عسل طبیعی تشکیل می دهند که بخش اعظم آن فروکتوز و گلوکز می باشد که سهم فروکتور بیشتر از گلوکز می باشد. و بیشتر خصوصیت فیزیکی عسل وابسته به فروکتوز می باشد. از جمله قندهای موجود دیگر در عسل مانند دی ساکاریدها و تری ساکاریدها می باشد که سهم آنها بسیار کم می باشد اگرچه مقدار این قندها اهمیت چندانی ندارد اما در تشخیص واقعی  بودن عسل کمک می کنند.

انواع عسل دارای خصوصیات فیزیکی مشابه ایی می باشند که آشنایی با آنها می تواند در تشخیص واقعی بودن عسل موثر باشدعسل تازه استخراج شده به صورت مایع چسبناک می باشد که به تمام محتویات آن به خصوص مقدار آّب موجود در آن وابسته می باشد و انواع عسل از نظر این ویژگی با هم تفاوت دارند. عسل طبیعی در صورت اصل بودن بهترین دارو برای درمان انواع بیماری هاست و کسانی که به صورت مداوم عسل مصرف می نمایند کمتربه بیماری مبتلا می شوند.

در هر جایی از ایران که هستید تنها بایک تماس می توانید عسل مورد نظر خود را ازما تهیه کنید و در محل مورد نظر خود با بهترین بسته بندی تحویل بگیرید.