آیا می دانید بهترین بازار فروش آنلاین گرده گل زنبورعسل کجاست؟ چگونه می توان نسبت به خرید این محصول با ارزش اقدام نمود؟
گرده گل چیست؟
گرده گل یکی از منابع غذایی باارزش است که دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. زنبوران عسل در فصل هایی که طبیعت مملو از گل ها و شکوفه های تازه است شروع به جمع آوری آ ن نموده و با دادن شکل خاص هندسی به آن، آن را در سبد گرده خود جاسازی نموده و به کندو حمل می کنند. گرده ها برای زنبوران بسیار با اهمیت می باشد زیرا از طریق تغذیه با آن ژل رویال را تولید و ترشح می نماید.
نحوه جمع آوری گرده گل
زنبورداران با روش ها و متد های خاص خود تله های خاصی را با نام تله گرده گیر در مسیر عبور مرور و دریچه پرواز قرار می دهند و گرده گل از طریق عبور زنبوران از منافذ ریز تله جدا شده  و در محفطه جداگانه ای انباشته می گردد. گرده ها پس از قرار گرفتن در شرایط ویژه و کاهش رطوبت نسبی برای فروش آماده می  شوند.
مزایای مصرف گرده گل
هنگامی که حرف از مزایای مصرف و خواص دارویی و درمانی گرده گل به میان می آید اولین جرقه ای که به ذهن ما می رسد ارزش غذایی آن است. باید گفت از آنجایی که گرده گل در ترکیب خود حدود 50 درصد پروتئین دارد و همراه با املاح و عناصر معدنی است جایگاه ویژه ای را توانسته برای خود حفظ، و نظر بسیاری از افراد بخصوص ورزشکاران را به سوی خود جلب نماید. این ماده برگرفته شده از دل طبیعت برای افزایش هوش نسبی افراد، کاهش وزن و افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن، افزایش وزن، مبارزه با درد های پروستات، درمان بیماری آلزایمر و پوکی استخوان، رفع کم خونی، رفع یبوست و افزایش ایمنی کلی سطح بدن مناسب می باشد.