آیا از تأثیرات مصرف گرده گل بر درمان بیماری های پروستات، آگاهی داشته اید؟ کدام فروشگاه ها در عرضه گرده گل ایرانی مرغوب، در کشور ما معتبر بوده اند؟
از دیگر فرآورده های تولید شده در خارج از کندو عسل در صنعت زنبورداری، گرده گل می باشد که به عنوان یک منبع غذایی سرشار از انواع ویتامین ها و مواد آلی، توسط زنبورعسل کارگر از روی پرچم گل های گیاهان جمع آوری گردیده و به داخل کندو جهت تغذیه نوزادان زنبور، آورده شده است.
شایان ذکر که گرده گل، می تواند برای انسان ها هم از خواص درمانی فراوانی برخوردار باشد، به شرط آنکه به صورت کاملا پاک و غیرآلوده مورد استفاده قرار بگیرد و همواره این فروشگاه های معتبر بودند که گرده گلی اصل و خالص را به عرضه رسانیده اند.
زنبورداران با استفاده از تجهیزاتی چون تله گرده گیرهایی پلاستیکی، اقدام به جمع آوری گرده گل از کیسه های ذخیره گرده گل در پاهای عقب زنبورهای کارگر نموده اند و عمدتا این ماده ارزشمند را به صورت پودر در بسته بندی های با وزن های مختلف، به بازار عرضه داشته اند.
حال آیا می دانید که بهترین طریقه مصرف گرده گل چه بوده و مصرف آن، چه رابطه ای با درمان بیماری های مربوط به پروستات داشته است؟

گرده گل ایرانی

مصرف گرده گل و درمان پروستات

یک گرده گل خالص و مرغوب، حاوی انواع پروتئین ها و مواد آلی و ویتامینی و از همه مهمتر، انواع اسیدهای آمینه بوده که خب طبیعی است مصرف آن می تواند اثرات مثبت دارویی و درمانی را برای افراد دارا باشد و از آن به عنوان یک غذای کامل نیز یاد کرده اند.
گفتنی است که مشهورترین خاصیت درمانی مصرف گرده گل، درمان بیماری های مربوط به ورم و سرطان پروستات بوده است که مصرف آن را برای مردان مسن از اهمیت ویژه ای جلوه داده است.
از عمده دلایل مبتلا شدن مردان مسن به بیماری های پروستات، کمبود مینرال روی در بدن این افراد بوده که شایان ذکر است، گرده گل سرشار از ماده معدنی روی بوده و مصرف آن می تواند درمان کننده بیماری های پروستات نیز باشد.
از جمله دیگر خواص مصرف ژل رویال، می تواند به بهبود علائم دیابت، درمان ناتوانی های جنسی و کم خونی نیز اشاره کرد.
بهترین طریقه مصرف گرده گل، به صورت پودر همراه با آب و یا عسل طبیعی بوده که گفتنی است باید در 2 نوبت با فاصله 3 ماهه در سال مورد مصرف قرار بگیرد و جالب اینکه برای مصرف آن هیچگونه عوارضی را عنوان نکرده اند.
امروزه در فروشگاه های معتبر عرضه انواع محصولات و فرآورده های زنبورعسل، بهترین انواع گرده گل خالص و مرغوب ایرانی با قیمتی خوب در بسته های با گرم های متفاوت به عرضه رسیده و شما می توانید در این حوزه، با کارشناسان معتبر در ارتباط مستقیم باشید.