یکی از روش های استفاده از گرده گل ترکیب کردن آن با عسل است که در این شیوه می توان از خواص هر دو محصول در کنار هم استفاده برد.
همانطور که می دانیم خواص گرده گل عسل باعث شده است تا افراد مختلف در زمان های مختلف به مصرف این محصول روی بیاورند. خواص درمانی گرده گل باعث شده است تا مصرف این محصول در درمان بیماری رواج داشته باشد.
همچنین از گرده گل برای پیشگیری از بیماری ها هم استفاده می شود. علاوه بر این خواص گرده گل باعث شده است تا افرادی که دوران نقاهت خود را طی می کنند و می خواهند تا نیروی از دست رفته بدن خود را بدست آورند هم به مصرف این محصول روی بیاورند.
پرکاربردترین روش استفاده از گرده گل جویدن آن است. اما مخلوط کردن آن با عسل هم یکی از روش هایی است که مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است؛ بیشترین علت این امر می تواند امکان بهره مندی از خواص گرده گل و عسل بطور همزمان است.
برای اینکه گرده گل و عسل را با هم ترکیب کنید می توانید هر مقدار از گرده گل را که مایل باشید با عسل مخلوط کنید؛ ولی معمولا میزان پیشنهاد شده برای این ترکیب یک واحد گرده گل و دو واحد عسل است.
خریداران می توانند برای اینکه مرغوبترین نوع این محصول را به مصرف برسانند خرید خود را از طریق مجموعه عسل ایران به انجام برسانند.