آیا می دانید که بهترین مارک عسل طبیعی، توسط کدام تولیدکنندگان در کشور به بازار عرضه شده است؟ چگونه می توان بهترین عسل ارگانیک را با قیمتی خوب خرید کرد؟
حتما نام ارگانیک بودن یک محصول را شنیده اید و می دانید که ارگانیک بودن و کاملا گیاهی و طبیعی بودن، رابطه مستقیمی را با هم داشته اند و امروزه در صنعت زنبورداری، تمامی تولیدکنندگان عسل به دنبال دستیابی به بالاترین درصد ارگانیک بودن از انواع عسل بوده اند.
ارگانیک بودن عسل بدان معناست که در روند فرآیند پیچیده تولید عسل توسط زنبورهای عسل، زنبورداران هیچگونه مواد شیمیایی را دخالت نداده باشند که البته خود این امر نیازمند انجام اقدامات خاصی بوده که هر تولیدکننده ای توانایی دستیابی به آن را نداشته است.
گفتنی است که با توجه به طولانی شدن زمان برداشت عسل از شان های موجود در کندو عسل، گاها زنبورداران  مواد شیمیایی خاصی را جهت تسریع در زمان برداشت عسل، به زنبورها می خورانند که این امر یکی از عوامل مهم در پایین بودن درصد ارگانیک بودن عسل طبیعی می باشد.
در ضمن می توان با انجام سم پاشی های کنترل شده و گاها در مناطقی باز و استفاده از موم خود زنبورها در داخل کندو برای تولید عسل، به تولیدی عسلی با درصد بالای ارگانیک بودن دست یافت که بنظر می رسد این امر تنها توسط تولیدکنندگان معتبر که مجهز به آزمایشگاه های تست مرغوبیت عسل طبیعی، عرضه گردیده است.
مصرف یک عسل کاملا خالص و ارگانیک، که به عنوان یکی از مواد غذایی و دارویی ارزشمند در دنیا شناخته شده است، می تواند خواص درمانی بسیار منحصربفردی را دارا باشد که همواره توصیه شده تا مصرف کنندگان عسل با شناخت تولیدکنندگان معتبر عسل ایرانی و عرضه کنندگان آن، خریدی بااطمینان و بدون دغدغه را صورت دهند؛ چرا که بازارهای خرید و فروش عسل، مملو از وجود انواع عسل های تقلبی عرضه شده توسط افرادی سودجو و ناشناخته می باشد.
اگر شما هم کمی به فکر سلامت خود بوده باشید، حتما تلاش خود را در زمینه شناخت تولیدکنندگان معتبر از عسل طبیعی صورت خواهید داد و به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت نخواهید کرد. آیا تولیدکنندگان معتبر عسل ایرانی و ارگانیک را در کشور می شناسید که بهترین مارک عسل طبیعی را روانه بازارهای فروش نموده اند؟

عسل ارگانیک

بهترین تولیدکنندگان عسل ایرانی

کشور غنی ایران از لحاظ وجود انواع گونه های مفید گیاهان دارویی، می تواند با سرمایه گذاری های مناسب صورت گرفته، یکی از برترین تولیدکنندگان عسل طبیعی در دنیا نام بگیرد که گفتنی است امروزه اکثر کشورهای همسایه، از صادرات عسل ایرانی، بهره مند گردیده اند.
خوشبختانه تولیدکنندگانی معتبر در استان هایی چون، همدان، لرستان، کردستان، خوزستان و اصفهان، توانسته اند عسل ارگانیک ایرانی را تولید و روانه بازارهای فروش نموده باشند.
امروزه تولیدکنندگان معتبر عسل ایرانی، با مجهز نمودن مراکز تولیدی خود به آزمایشگاه های تخصصی تست مرغوبیت عسل، توانسته اند به نوعی مرغوبیت بالایی از عسل تولیدی را مورد ارزیابی قرار داده و با درج نمودن برچسب هایی بر روی بسته بندی های عسل تولید شده، انواع عسل شناسنامه دار را روانه بازارهای کشور نموده تا هیچ دغدغه ای برای افراد و خریداران وجود نداشته باشد.
مصرف یک عسل شناسنامه دار و کاملا خالص که سرشار از ترکیباتی خاص و منحصربفرد بوده، می تواند خواص مفید درمانی را برای انسان ها داشته باشد که همواره مورد توصیه مشاورین تغذیه و گوارش می باشد و تولیدکنندگان معتبر با تولید بهترین مارک از عسل طبیعی و شناسنامه دار، توانسته اند به نوعی گامی مهم در ارتقای سطح سلامت انسان ها برداشته باشند.
برای خرید بهترین مارک از انواع گونه های عسل ارگانیک تولید شده توسط مراکز تولیدی معتبر در کشور، می توانید با مشاورین و کارشناسان در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.