بره موم دارویی سبز چیست و خواص درمانی آن کدام است؟ برای تهیه و خرید نوع اصل و طبیعی این محصول باید به کجا مراجعه نمود؟ آیا از طریق فروشگاه های اینترنتی می توان اقدام نمود؟
درست است که بره موم را بیشتر افراد به عنوان یک ماده خوراکی مورد استفاده قرار می دهند و همراه عسل به مصرف می رسانند، ولی در حقیقت باید گفت بیش از جنبه غذایی، جنبه دارویی این ماده منحصر به فرد مورد توجه واقع شده است. چرا که می توان دریافت که از آنجایی که این ماده در کندو نقش محافظتی دارد می تواند برای بدن ما انسان ها نیز این نقش را به خوبی ایفا نماید و در مقابل عوامل بیماری زا به عنوان یک صلاح بیولوژیک عمل کند.
بره موم در واقع با خواص فوق العاده آنتی اکسیدانی خود سبب می گردد که میزان گلبول های سفید موجود در بدن بالا رفته و به راحتی با رادیکال های آزاد و یا همان عوامل مزاحم به مبارزه بپردازد.
یکی از مزایای مصرف بره موم مبارزه با عفونت های دستگاه گوارش می باشد که در طی یک دوره درمانی یک ماهه می توان نتایج رضایت بخشی را ملاحظه نمود. همچنین در بیماران سرطانی سبب افزایش چندین برابری ایمنی بدن شده و مراحل درمان را آسان تر می سازد به ویژه آنکه قبل و بعد و در هنگام شیمی درمانی مورد استفاده قرار گیرد.
اگر به دنبال یک مرکز معتبر فروش بره موم دارویی هستید می توانید سری به سایت عسل ایران زده و این محصول را در هر جای کشور که باشید به صورت مستقیم با قیمت نمایندگی تحویل بگیرید.