آیا می دانید که امروزه زنبورداران در سراسر کشور می توانند از طریق سایت های معتبر اینترنتی، انواع لوازم و تجهیزات کار زنبورداری را با مناسب ترین قیمت و کیفیتی مطلوب، خریداری کنند؟
زنبورداری از جمله صنایع مهم و ارزشمند در دنیا و به خصوص در کشور ما بوده که به طور سالیانه شاهد گسترش تولیدات انواع فرآورده های ناب زنبورعسل به خصوص عسل طبیعی، در مراکز تولیدی معتبر بوده ایم.
در حال حاضر در کشور غنی ایران از نظر انواع پوشش گیاهی مطلوب گیاهان مفید دارویی، استان هایی چون لرستان، کردستان، اردبیل و همدان، از جمله نام آوران صنعت زنبورداری در کشور ما لقب داشته اند که توانسته اند به نوعی تأثیرگذار در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه نیز باشند.
اما خب همانطور که می دانید، تمامی این افراد مشغول به حرفه ی مهم زنبورداری، نیازمند تهیه نمودن تجهیزات و لوازم کار مورد نیاز در این حرفه بوده اند و شاید برای برخی از این زنبورداران، تهیه این لوازم، هم زمان بر بوده و هم هزینه ی اضافی بسیاری را در بر داشته است.
دغدغه ی تهیه انواع لوازم زنبورداری، بیشتر برای افراد تازه کار و یا زنبوردارانی که در مناطقی دوردست اقدام به این حرفه نموده اند، وجود داشته و بسیاری از آنها خواهان تهیه این لوازم با آسانترین و اقتصادی ترین روش بوده اند. آیا می دانید که در دنیای امروزی، اقتصادی ترین روش خرید هر محصولی، خرید به شیوه اینترنتی بوده است؟

خرید اینترنتی لواز زنبورداری

بله همانطور که متوجه شدید، دنیای الکترونیکی امروزی این امر را ایجاب نموده تا در هر صنعتی، وجود سایت های معتبر اینترنتی، سبب سهل شدن خرید لوازم مورد نیاز آن حرفه و صنعت گردیده و به نوبه ی خود، ارزشمند نیز بوده است.
خوشبختانه امروزه عرضه کنندگان معتبر انواع لوازم زنبورداری در کشور، توانسته اند با ایجاد سایت های معتبر اینترنتی، امکان خرید آسان این لوازم را برای تمامی زنبورداران در سراسر کشور، به وجود بیاورند تا با گسترش هر چه بیشتر این صنعت مهم، شاهد رشد سلامت افراد جامعه نیز باشیم.
در این فروشگاه های اینترنتی، شما می توانید با مشاهد لیستی از انواع محصولات و مشخصات و قیمت آنها، خرید به صورت آنلاین را به آسانی تجربه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن، آن را تحویل بگیرید.
از جمله انواع لوازم کار زنبورداری، می توان به موارد ذیل اشاره داشت:
لباس زنبورداری: این لباس در دو نوع تمام تنه و نیم تنه، یا کلاه دار و بدون کلاه از جنس پارچه و الیاف، به صورت کاملا استاندراد و باکیفیت، تولید و پوشیدن آن جهت مصون ماندن از نیش بی امان زنبورهای مهاجم، هم برای تازه کاران هم برای زنبورداران باتجربه، توصیه شده است.

لوازم کار زنبورداری

اهرم فلزی: یکی از لوازم پرکاربرد و مهم در زنبورداری بوده که جهت اموری چون جابجایی درب کندو و نظافت کندو عسل، مورد استفاده قرار می گیرد.

لوازم کار زنبورداری

دستگاه استراکتور عسل: در دو نوع دستی و برقی با قابلیت جایگذاری 4 تا 6 قاب را داشته، که با استفاده از نیروی گریز از مرکز، عسل را از قابها استخراج کرده و از شیرهای موجود بر روی دستگاه، وارد توری های صافی مخصوصی می نماید.

لوازم کار زنبورداری

دستگاه استراکتور دستی، از میزان کارآیی و حتی از قیمت مناسب تری برخوردار بوده که عمدتا خرید این نوع از دستگاه، به زنبورداران به خصوص تازه کار توصیه شده است.
برای آگاهی از لیست قیمت انواع دیگر لوازم زنبورداری و چگونگی خرید به شیوه اینترنتی، می توانید با مشاورین در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.