خرید انواع عسل های کنار تولید یافته با استاندارد های یک محصول ارگانیک، بدلیل داشتن همین مزیت، از سوی خریداران بسیاری انجام می گیرد.
با اینکه عسل ماده غذایی شیرینی است ممکن است تصور شود که از طرف بسیاری از افرادی که مشکلاتی مانند دیابت و یا کلسترول دارند قابل مصرف نمی باشد؛ در حالی که مصرف عسل همراه با دارچین باعث کاهش سریع کلسترول خون می شود و اگر بصورت روزانه مصرف شود نیز باعث کاهش کلسترول خواهد شد.
تاثیرات درمانی و تغذیه ای عسل زمانی که این محصول بصورت ارگانیک آماده شده باشد، بسیار سریع تر و بیشتر خواهد بود. انواع عسل کنار یکی از عسل هایی است که در حال حاضر در حال تولید ارگانیک بوده و خرید این محصول بدلیل همین ویژگی ارگانیک بودن نسبت به سایر محصولات مشابه بیشتر در حال انجام می باشد.
زمانی که خریداران برای خرید انواع عسل کنار ارگانیک به مراکز فروش این محصول مراجعه می کنند، با اعتماد به فروشنده  انتظار دارند که یک محصول طبیعی و ارگانیک دریافت کنند. فروشندگان هم می توانند با ارائه محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک به این افراد، آنان را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنند.
مجموعه ایران هانی با اثبات مورد اعتماد بودن خود در طی خرید و فروش های مکرری که انجام داده است، توانسته است به یکی از بهترین مراکز قابل مراجعه خریداران تبدیل شود.