فرصت ویژه برای خریداران انواع بره موم تازه و اصل به وجود آمده تا این محصول را با قیمتی مناسب در بازارهای شهر تهران تهیه نمایند.
بره موم ماده ای شبیه به موم عسل طبیعی بوده که زنبورهای کارگر از طریق ترشح غده های موم ساز خود آن را به وجود آورده اند و به عنوان یکی از مواد ضدعفونی کننده از آن در ابتدای کندوهای عسل برای پیشگیری از ورد بیماری ها از طریق رفت و آمد زنبورهای کارگر، بهره برده اند.
از موارد دیگر استفاده بره موم در کندو عسل، می توان به خاصیت چسبندگی آن اشاره نمود، که توانسته با تنگ نمودن راه های پرواز در فصل زمستان، و همچنین در به خوبی چسبیدن اجزای کندوها به یکدیگر، اشاره نمود.
شایان ذکر است که بره موم سرشار از انواع ترکیباتی چون رزین گیاهان، موم، گرده گل، انواع ترکیبات آلی و مواد معدنی، ویتامین ها و درصد معینی از اسیدهای چرب ضروری می باشد که گفتنی است مقدار این ترکیبات می تواند بستگی به مکان و روش جمع آوری و تولید آنها، متفاوت باشد.

کاربردهای امروزی بره موم

همانطور که متوجه شدید، بره موم در کندوهای عسل، کاربرد ویژه ای داشته و توانسته با توجه به ترکیباتش، امروزه در موارد مصرفی دیگری نیز مورد استفاده صنایع گوناگون قرار بگیرد.
از بره موم در صنایع آرایشی، بهره برده اند که توانسته دارای خاصیت پاک کنندگی قوی برای پوست را دارا باشد. از عصاره بره موم در ساخت لوازم آرایشی بهداشتی چون شامپوها و لوسیون ها، خمیر دندانها و دهان شویه، محصولات پس از اصلاح صورت و ضدعرقها بهره گرفته شده است.
شایان ذکر است که امروزه در تکنولوژی مواد غذایی هم از بره موم به عنوان یک عامل نگه دارنده برای بسته بندی های مواد غذایی استفاده نموده اند که از آن دسته می تواند به طولانی کردن زمان نگهداری ماهی های منجمد اشاره نمود.
برای تهیه بره موم اصل و تازه در تهران و حتی در سراسر کشور، می توانید با کارشناسان در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید تا خریدی آسان و بدون دغدغه را تجربه کنید.