آیا می دانید ژل رویال در ایران در چه مواقعی از سال به تولید می رسد؟ آیا از بهترین زمان برای مصرف این محصول پرفایده اطلاعی دارید؟
با توجه به اینکه ژل رویال توسط زنبورعسل و با تغذیه این حشره از گل ها و گیاهان طبیعت به تولید می رسد، با باز شدن گل ها از اوایل فروردین و زیاد شدن جمعیت کندو، زنبوردار می تواند اقدام به برداشت ژل رویال نماید.
البته با توجه به اینکه کشور ما دارای مناطق آب و هوایی متنوعی است، در هر منطقه با توجه به شرایط آب و هوایی آن، می تواند فصل ژله گیری متفاوت باشد. اما به طور کلی می توان گفت هر زمان که گرده گل در طبیعت وجود داشته باشد، تولید ژل رویال هم امکان پذیر است.
اما درباره بهترین زمان برای مصرف ژل رویال باید بدانید که بیشتر افراد متخصص در این زمینه توصیه کرده اند که این محصول صبح ناشتا مصرف شود.
همچنین از آنجا که ممکن است اسید معده باعث تغییراتی در ترکیب ژل رویال شود، بسیار تأکید شده است که بهترین شیوه مصرف ژل رویال قرار دادن آن زیر زبان است تا از این طریق به طور مستقیم وارد خون شود.
مجموعه عسل ایران بهترین نوع ژل رویال را به خریداران محترم این محصول عرضه می کند. تنها کاری که این افراد باید انجام دهند تماس با این مجموعه است.