اگر می خواهید تا بهترین نوع عسل ایرانی را خرید نمایید، پیشنهاد می دهیم که بهترین زمان را برای این کار انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را از مصرف آن ببرید.
تولید ژل رویال کار چندان راحتی نیست و هر کسی نمی تواند اقدام به تولید این محصول کند. زنبورداران کارکشته ایرانی که در تولید ژل رویال تجربه ای کسب کرده اند، می توانند اقدام به تهیه و تولید ژل رویال نمایند.
ژل رویال از اواخر فروردین تا اواخر آبان ماه که گل و گیاهان موجود در طبیعت به اندازه کافی وجود دارند، قابل تولید و برداشت است. به همین سبب بهترین زمان برای افرادی که می خواهند با خرید و مصرف این محصول از خواص آن بهره مند شوند همین دوره زمانی است.
اما از آنجا که ژل رویال را می توان تا 18 ماه هم به صورت فریز شده نگهداری کرد، تهیه و مصرف آن در سایر اوقات سال هم هیچ مشکلی را برای مصرف کننده آن به وجود نخواهد آورد.
در این میان توصیه ما به خریداران ژل رویال این است که حتی الامکان خرید نوع ایرانی این محصول را در اولویت قرار داده و سعی کنند تا برای بهره مندی از خواص بی نظیر این محصول، ژل رویال ایرانی را تهیه و مصرف کنند.
برای تهیه بهترین نوع ژل رویال ایرانی هم می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر با مجموعه عسل ایران ارتباط برقرار کرده و موفق به انجام خرید خود شوند.