انواع گرده گل تازه زنبور عسل که حاوی پروتئین، املاح و ویتامین های مختلف مورد نیاز بدن انسان می باشد، در این فروشگاه از تولید به مصرف خرید و فروش می گردد.
از جمله مواد اصلی و مفید تشکیل دهنده گرده گل زنبور عسل، انواع ویتامین ها هستند که ویتامین های محلول در چربی گرده گل عبارتند از D ، K ، A ، E.

خاصیت درمانی گرده گل

ویتامین D برای نگهداری استخوان ها ضروری است؛ منابع اصلی آن ماهی، گوشت و تخم مرغ می باشد. بدن ما همچنین می تواند ویتامین D را از نور خورشید بسازد. به نظر نمی رسد که گرده منبع ویتامین D باشد، اما هست، هرچند تحریک کننده مکانیزم های بیوشیمیایی است که نور نیز در آن ها دخیل است.

خواص گرده گل عسل
ویتامین K ساخته شده توسط جمعیت میکروبی روده، نقشی اساسی در لخته شدن خون دارد. مقداری ویتامین K در دانه گرده وجود دارد. جمعیت میکروبی روده ما، عمدتا در سمت راست کولون معمولا مقادیر کافی از ویتامین را بر حسب نیازهای ما می سازند.

گرده تازه می تواند با فراهم کردن و تجدید جمعیت میکروبی روده به این فرایند کمک کند.
بچه تازه متولد شده که از شیر تغذیه می کند، گاهی ممکن است به علت کمبود ویتامین K در مادر دچار خونریزی شود. اگرچه این کمبود، تهدیدی برای مادر نباشد ولی ممکن است به خاطر شیر مادر که کمبود پیدا کرده به فرزندش منتقل شده و سبب مشکلاتی شود.

گرده تازه و رژیم غذایی شامل فیبر زیاد (میوه و یا سبزیجات) می تواند این کمبود را با احیای جمعیت میکروبی روده ای از بین ببرد.
همچنین شما مصرف کنندگان گرده گل خالص عسل، از محتویات ویتامینی دیگر آن همچون ویتامین A و E که آن ها نیز محلول در چربی بوده، و جهت کسب اطلاعات بیش تر در موردشان می توانید به مطلب خواص گرده عسل ایرانی رجوع کنید، بهره مند خواهید گشت.