عسل تولیدی لرستان چه قیمتی را در صادرات به صورت عمده و جزیئ داشته است؟ آیا کارخانجات تولیدی عسل ناب این استان را می شناسید؟
اگرچه امروزه در تمامی فروشگاه های مواد غذایی انواع گوناگونی از عسل وجود داشته است، اما آیا می دانید کدام مراکز فروش اصل ترین نوع این مصحول پرخاصیت گیاهی را به عرضه رسانیده اند؟
اکثر مصرف کنندگان عسل، اهمیت زیادی به این مسئله قائل شده اند و شاید در بعضی مواقع اگر فروشنده عسل را مورد اطمینان ندانند، عسل را نمی خرند. اما باید گفت شناخت نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش، می تواند تمامی مصرف کنندگان را به عسلی ناب و کاملا گیاهی برساند.
امروزه اگرچه وجود افرادی سودجو بازارهای فروش عسل را کمی نا امن جلوه داده است، اما خوشبختانه با وجود تولید کنندگانی چون استان لرستان، دغدغه ای در تهیه عسلی اصل باقی نمی ماند به شرط آنکه با نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر این استان، در ارتباط بوده و از لیست قیمت ها و انواع عسل تولیدی آن آگاهی پیدا نمود.
کارخانجات تولید و بسته بندی انواع عسل تولیدی در استان لرستان، در بسته بندی هایی شیشه ایی یا پلی اتیلن، در شرایطی کاملا بهداشتی و با استفاده از دستگاه های به روز، توانسته اند در عرضه هرچه بهتر و باکیفیت تر انواع عسل مانند عسل گون و عسل کوهی که پرفروش ترین انواع آن ها بوده اند، صادراتی را با بازارها داشته و پاسخگوی نیاز افراد باشند.