چرا صادرات عسل طبیعی و اصل از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است؟ آیا مراکز
پخش معتبر عسل طبیعی را می شناسید؟ چرا استان لرستان به تولیدکننده ای
نمونه در کشور تبدیل گردیده است؟
شاید در دنیای امروزی کمتر افرادی وجود داشته باشند که از فواید مصرف عسل طبیعی چیزی ندانند و یا شاید تقریبا درصد کمی از افراد در جوامع گوناگون به خصوص در کشور ایران وجود داشته اند که از عسل در سبد خرید خود بهره نمی برند.
بله امروزه عسل به یکی از پرفروش ترین و پرارزش ترین مواد غذایی تبدیل گردیده و همواره تولیدکنندگان خود را مجاب نموده تا با تولید عسلی اصل و کاملا طبیعی، در عرصه رقابت بر سر کیفیت و حتی قیمت عسل تولیدی جا نماند.
با توجه به خواص بی نظیر مصرف عسل و اینکه امروزه متأسفانه برخی بازارهای نامعتبر در این زمینه وجود داشته و عسلی مصنوعی را روانه بازار نموده اند، باید تولیدکنندگان معتبر بتوانند عسل اصل و باکیفیتی را به بازارهای فروش عرضه نمایند، چرا که مسئله سلامت انسان در میان است.
خوشبختانه علی رغم وجود برخی بازارهای نامعتبر، تولیدکنندگان معتبری چون استان لرستان توانسته با تولید مرغوب ترین عسل تولیدی در کشور، نامی بزرگ را در این عرصه داشته باشد و تولیدکننده ای نمونه باشد.
امروزه صادرات ویژه عسل طبیعی استان لرستان، با شرایطی کاملا مناسب به تمامی بازارها و فروشگاه های موجود در سراسر کشور با قیمتی مناسب صورت می گیرد تا این تولید کننده به هدف خود یعنی ارائه عسلی اصل با کیفیت و قیمتی مناسب دست یابد.
عسل اصل و غیرتقلبی را فقط از نمایندگان فروش معتبر عسل در سراسر کشور بخواهید تا دغدغه ای پیرامون کیفیت و قیمت آن نداشته باشید.