امروزه نمایندگی های معتبر پخش انواع محصولات زنبورعسل به خصوص گرده گل خالص، توانسته اند با ارائه محصولی درجه یک و باکفیت، قیمت مناسبی را هم برای آن ها در نظر گرفته باشند.
گرده گل، یکی از مواد ارزشمند موجود در طبیعت بوده که با چشم دیده نمی شود و توسط زنبورهای عسل، جمع آوری و وارد کندوهای عسل گردیده است. گفتنی است که لاروها و نوزدان زنبورها و همچنین زنبور ملکه، به شدت به گرده گل نیازمند بوده و بدون آن ادامه حیاتشان، امکان پذیر نخواهد بود.
بله گرده گل خالص، ماده ای سرشار از انواع ترکیباتی خاص و منحصربفرد مانند انواع مواد معدنی، انواع ویتامین ها و اسیدآمینه چرب ضروری بوده که از ممهم ترین ترکیبات آن، وجود بیش از 40 درصد پروتئین در این ماده بوده است.
با توجه به خواص بی نظیری که از این ماده ی ارزشمند بدست آمده، امروزه زنبورداران در دنیا و حتی در کشور ما، توانسته اند با نصب تله گرده گیرهایی در مسیر ورود زنبورهای کارگر به داخل کندو، اقدام به جمع آوری گرده گل نموده و آن را به صورت های گوناگونی چون پودر گرده گل، گرده گل مخلوط با عسل طبیعی و یا ژل رویال، روانه بازارهای فروش نمایند.
امروزه از گرده گل، ورزشکاران به عنوان یک مکمل غذایی مفید بهره برده اند که می تواند انرژی زا و نشاط بخش باشد. حال آیا از دیگر خواص مصرف و چگونگی مصرف گرده گل، چیزی می دانید؟

گرده گل خالص

بهترین روش مصرف گرده گل

لازم به ذکر است که گرده گل با توجه به ترکیباتی که داشته، می تواند خواصی چون ضدسرطان پروستات، درمان نازایی، ضدکم خونی و بهبود دیابت را به همراه داشته باشد و امروزه با توجه به وجود انواع گرده گل های با ناخالصی زیاد، تهیه آن از مراکز فروش معتبر توصیه گردیده است.
گفتنی است که بهترین روش مصرف گرده گل، مخلوط آن با عسل طبیعی و آب ولرم می باشد که توصیه می گردد در دو نوبت 3 الی 4 ماهه در سال مصرف گردد.
برای ارتباط داشتن با نمایندگی های معتبر پخش و فروش انواع محصولات و فرآورده های طبیعی زنبورعسل، می توانید از طریق راه های ارتباطی داده شده، اقدام نمایید.