آیا می دانید یکی از تولیدکنندگان معتبر عسل ارگانیک در کشور، استان لرستان
است؟ کدام نمایندگی های معتبر پخش و ارائه عسل اصل را در کشور می شناسید؟
امروزه به هیچ وجه نمی توان از تأثیر برخی از مواد غذایی مفید در سلامت انسان ها چشم پوشی نمود و کافیست افراد با آگاهی از وجود این مواد غذایی نسبت به اصل ترین نوع آن اقدام نمایند. آیا می دانید یکی از این مواد پرارزش تغذیه ای و دارویی، عسل می باشد؟
شاید شما هم از مصرف کنندگان عسل بوده اید و کمی با خواص آن آشنا بوده اید، اما باید بدانید که عسل سرشار از مواد ویتامینی و املاح معدنی مانند آهن و کلسیم بوده که می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها مانند مشکلات گوارشی و کم خونی بسیار زیاد موثر باشد.
اما هر زمان از مصرف عسل سخن به میان می آید، این سوال مطرح می گردد که آیا عسل تهیه شده اصل بوده است و کدام عسل ارگانیک می باشد؟
بله امروزه اکثر مصرف کنندگان جدی عسل به دنبال عسلی اصل و ارگانیک بوده اند که هیچ راهی برای تهیه آن جز ارتباط داشتن با نمایندگی های معتبر این محصول وجود نداشته و به هیچ عنوان تشخیص عسلی اصل از تقلبی با روش هایی که ذکر می گردد امکان پذیر نبوده است.
با توجه به اینکه فرآیند تولید عسل ارگانیک کمی پیچیده و دشوار بوده، اما امروزه خوشبختانه تولیدکنندگان عسل در استان لرستان توانسته اند عسلی کاملا ارگانیک را تولید و توسط نمایندگی های خود، روانه بازارهای فروش نمایند.
شایان ذکر است مصرف عسل ارگانیک با بدن انسان سازگارتر بوده و می تواند فرآیند هضم آسان تری را به همراه داشته باشد.