آیا مراکز معتبر پخش انواع محصولات و فرآورده های ناب زنبورعسل را در سراسر کشور می شناسید؟ آیا امکان خرید به شیوه اینترنتی برای این محصولات وجود داشته است؟
در حال حاضر در کشور ما استان هایی چون اردبیل، لرستان، کردستان، همدان و خوزستان از جمله استان هایی فعال در زمینه پرورش زنبورهای عسل به واسطه دارا بودن شرایط مساعد آب و هوایی و استعداد خوب در پوشش گیاهی خود بوده اند و به نوعی در راستای ارتقای سلامت افراد جامعه تلاشی جدی نموده اند.
باید گفت که در حال حاضر در مراکز فروشگاهی و پخش معتبر انواع محصولات زنبورعسل، فرآورده هایی چون عسل طبیعی، ژل رویال، گرده گل و بره موم به فروش می رسند که به سبب وجود افرادی سودجو در بازارهای فروش، حتما توصیه می گردد که در زمینه شناخت عرضه کنندگان معتبر و مجوزدار آنها در سراسر کشور، تلاشی جدی نمایید.
حالا شاید این سوال برایتان پیش آمده که هر یک از این فرآورده های ناب، می توانند چه خواصی را دارا باشند؟

معرفی فرآورده های زنبورعسل

شاید بدانید که یکی از مشهورترین و مقوی ترین فرآورده های تولیدی زنبورعسل، عسل طبیعی بوده که امروزه همه خانواده های ایرانی از آن در صبحانه و یا میان وعده های غذایی بهره برده اند که می تواند خواص درمانی منحصربفردی را برای تمامی انسان ها دارا باشد.
عسل طبیعی و کاملا ارگانیک، می تواند تقویت کننده حافظه و مغز، ضدکم خونی و افزایش دهنده میل جنسی باشد.
ژل رویال هم که اولا نقش تغذیه ای بسیار مهم در کندوها برای زنبورهای ملکه و لاروها داشته، می تواند در درمان مشکلات اعصاب، درمان نازایی و مشکلات پوستی نیز موثر باشد.
گرده گل هم علاوه بر نقش تغذیه ای در کندوهای عسل، می تواند نقش درمانی بسیاری را دارا باشد و از مهم ترین آنها می توان به درمان پروستات در مردان اشاره نمود.
بره موم هم که با توجه به خاصیت ضدباکتری و ضدقارچی که داشته، در جلوگیری از شیوع بیماری به کندو نقش عمده ای داشته و امروزه از آن فرآورده هایی چون قرص بره موم و کرم بره موم تولید گردید که می تواند اثراتی ضدسرطانی و درمان مشکلات پوستی را به همراه داشته باشد.
برای ارتباط داشتن با فروشگاه ها و مراکز معتبر پخش انواع محصولات زنبورعسل، می توانید با نمایندگان و کارشناسان در این زمینه، تماس تلفنی و یا ایمیل داشته باشید و حتی با شناخت سایت های اینترنتی معتبر فروش محصولات زنبورعسل، خریدی آسانتر را تجربه نمایید.