با توجه به اهمیت مصرف عسلی خالص و کاملا طبیعی، امروزه مراکز فروش معتبر عسل در کشور، انواع عسل 100 درصد طبیعی ایرانی را با قیمت بسیار مناسبی به عرضه می رسانند.
عسل ماده ای تغذیه ای، دارویی و با ارزش غذایی بسیار بالایی بوده که امروزه آن را، مقوی ترین، پاک ترین و پرخاصیت ترین ماده ی شناخته شده در دنیا می دانند که اگر در خالص ترین نوع خود تهیه و مصرف گردد، می تواند خواص مفید دارویی و درمانی را برای افراد داشته باشد.
اما متأسفانه امروزه توسط برخی از افراد ناشناخته در بازار، انواع عسل های تقلبی و مصنوعی عرضه شده که گفتنی است در دو دسته زیر در بازار موجود بوده اند:

  • دسته اول انواع عسل های تغذیه شده با آب و شکر بوده اند که عرضه کنندگان به واسطه میزان فروش بیشتری، آب و شکر را به عسل طبیعی اضافه نموده اند که به هیچ عنوان خواص یک عسل خالص را نداشته و می تواند حتی عوارضی جدی برای مصرف کنندگان آن داشته باشد.
  • دسته دوم، گونه هایی از عسل تقلبی و مصنوعی بوده اند که هیچ دخالتی از زنبورعسل را با خود به همراه نداشته و از موادی گوناگون چون، شیره میوه ها و خرما، و از انواع مواد گلوکزدار و نشاسته ای، تولید شده اند.

با وجود اینچنین گونه های عسل تقلبی در بازارهای خرید و فروش عسل، شاید کمی خرید عسل اصل و خالص، سخت بنظر رسد، اما باید گفت که با شناخت مراکز معتبر خرید، می توان بدون هیچ دغدغه ای، عسلی خالص را خریداری کرد و از هزینه ای که بابت آن پرداخت کرده نیز رضایت کامل را داشت. اما چگونه؟

عسل طبیعی

خرید عسل 100 درصد طبیعی

گفتنی است که مصرف عسل طبیعی و خالص هست که می تواند خواص مفید دارویی و درمانی را برای تمامی انسان ها، با گروه های سنی گوناگون و طبع های مختلف داشته باشد و امروزه تهیه این عسل خالص، به دغدغه ای جدی میان مصرف کنندگان عسل، تبدیل گردیده است.
اما باید گفت که در کشور ما، تولیدکنندگان معتبری از انواع عسل طبیعی و دارویی وجود داشته اند که توانسته با تولید عسلی خالص و مرغوب، گامی مهم را در افزایش تعداد مصرف کنندگان عسل خالص و در نهایت، ارتقای سطح سلامت درصد بالایی از افراد جامعه، برداشته باشند.
از جمله تولیدکنندگان معتبر انواع عسل دارویی در کشور، می توان به استان هایی چون لرستان، اردبیل، همدان، کردستان، اصفهان، خوزستان و فارس اشاره داشت که گفتنی است استان لرستان، جایگاه نخست در مرغوبیت عسل و اردبیل، جایگاه نخست در میزان تولید عسل موجود در بازارهای کشور را داشته است.
از انواع گونه های مفید عسل دارویی و درمانی که توسط این مراکز معتبر تولیدی به عرضه رسیده و توزیع کنندگان معتبر اقدام به فروش طبیعی ترین نوع آنها نموده اند، می توان به موارد ذیل اشاره داشت:
عسل گون: مفید برای کم خونی.
عسل آویشن: سرشار از انواع ویتامین های A و E، مفید برای دیابتی ها.
عسل سدر یا کنار: تقویت کننده قوای جنسی.
عسل گشنیز: مفید برای درمان دردهای عضلانی.
و دیگر گونه های عسل ایرانی مانند عسل زرشک، عسل عناب، عسل بابونه، عسل گل شوید، عسل گل آفتابگردان، عسل سیاه دانه و …
شما می توانید با ارتباط داشتن با مراکز فروش معتبر عسل در کشور، عسلی 100 درصد طبیعی را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید. جهت آگاهی بیشتر پیرامون خرید انواع گونه های عسل طبیعی، می توانید با مشاورین در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.