آیا می دانید امروزه امکان آن فراهم گردیده تا عسلی ناب را با قیمتی بسیار
مناسب و ارزانتر و بدون دغدغه ای پیرامون اصل بودن آن، از مراکز فروش معتبر
عسل تولیدی استان لرستان، تهیه نمایید؟
عسل ازجمله مواد مغذی و دارویی بسیار مفید تلقی گردیده که مصرف آن برای حفظ سلامتی تمامی افراد در طبع ها و سنین گوناگون مورد توصیه اکثر مشاورین تغذیه و گوارش قرار گرفته است. آیا می دانید که عسل یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در فروشگاه ها و بازارهای فروش مواد غذایی بوده است؟
بله خوشبختانه با توجه به آگاهی اکثر انسان ها از خواص و فواید بی نظیر عسل، مصرف آن امروزه متداول تر گردیده، اما تنها مسئله ای که مصرف کنندگان عسل با آن مواجه بوده اند، عدم تشخیص عسلی اصل از تقلبی بوده و اینکه آنها مراکز فروش و تولید کنندگان معتبر عسل را نمی شناسند. آیا می دانید مصرف عسل تقلبی که امروزه متأسفانه در بازارهای فروش وجود داشته، می تواند تأثیر آنچنانی نداشته باشد و منجر به عوارضی در برخی افراد گردد؟
همانطور که متوجه شدید، عسل باید در اصل ترین و طبیعی ترین نوع خود تهیه و مصرف گردد تا بتواند بیشترین خواص ممکن را دارا باشد. باید بدانید که در کشور ما استان لرستان از جمله تولید کنندگان عسل ناب و درجه یک نام گرفته و در این حوزه، رتبه اول را در بین استان های دیگر چون کردستان، اردبیل و مازندران داشته است.
با توجه به وجود مراکز فروش معتبر استان لرستان در کشور، دیگر دغدغه ای پیرامون خرید عسل اصل وجود نداشته و مشتریان کافیست با شناختن این مراکز فروش معتبر، اقدام به تهیه عسلی اصل و طبیعی با قیمتی ازان و مناسب نمایند.
لازم به ذکر است که مصرف روزانه مقدار یک قاشق چایخوری عسل در وعده های گوناگونی چون صبحانه و یا قبل از خواب، می تواند در کاهش کم خونی، تقویت معده و کبد و تقویت حافظه و مغز یاری دهنده باشد