آیا می دانید انواع عسل تولیدی در کشور چه خواصی را داشته است؟ کدام مراکز
فروش در این حوزه معتبر بوده اند؟ عسل مرغوب استان لرستان چه جایگاهی را در
بازار فروش عسل داشته است؟
عسل را یکی از مواد غذایی بسیار ارزشمند و سرشار از مواد معدنی و مغذی می دانند که توانسته خواص زیادی را هم از نظر تغذیه ای و هم دارویی، دارا باشد.
مصرف روزانه مقدار کافی از عسل می تواند خواصی چون ضدنفخ، ضدآنفلونزا، ضدمیگرن را داشته و برای بیماران قلبی و دارای کم خونی بسیار زیاد مفید واقع گردد.
تنها مسئله ی مهمی که این روزها مصرف کنندگان عسل با آن مواجه بوده اند، تهیه عسلی اصل با قیمت مناسب بوده، چرا که متأسفانه انواع عسل های تقلبی و مصنوعی در بازار وجود داشته که بعضا شاهد گرانی قیمت آنها نیز بوده اید.
آیا می دانید استان لرستان تولید کننده انواع عسل های خالص گیاهی و مفید بوده که از مرغوب ترین نوع عسل تولیدی در کشور می باشند؟ آیا می دانید که خواص منحصربفرد این انواع عسل چه بوده است؟

انواع عسل تولیدی لرستان
با توجه به اینکه استان لرستان از معدود تولیدکنندگان معتبر عسل مرغوب و اصل در کشور نام داشته، امروزه با تولید انواع عسل، از جمله عسل گون، عسل کوهی، عسل آویشن، عسل گزانگبین و عسل شتیزه در خالص ترین نوع خود، پاسخگوی نیاز بازارهای فروش عسل بوده است.
لازم به ذکر است هر کدام از انواع عسل تولیدی، با توجه به خواص گیاه مورد نظر آن تولید گردیده و به عنوان مثال عسل گون یکی از انواع عسل هایی بوده که در دسته عسل های دارویی قرار داشته و به واسطه خاصیت خونساز بودن آن، به بیماران دارای کم خونی مصرف این عسل توصیه گردیده است.
شناخت مراکز معتبر فروش عسل، می تواند مصرف کنندگان را به تهیه ی عسلی اصل و کاملا طبیعی یاری نماید و دغدغه ای برای آنها باقی نماند.