فواید مصرف انواع عسل ارگانیک و طبیعی چه بوده است؟ آیا استان لرستان
توانسته در زمینه تولید عسل ارگانیک موفق باشد؟ مراکز خرید معتبر عسل
لرستان کدام اند؟
عسل ارگانیک و طبیعی، عسلی بوده که در تمامی مراحل تولید آن از هیچ ماده شیمیایی به زنبورهای عسل برای زودتر به مرحله برداشت رسیدن عسل، خورانده نشود و یا اینکه از روش هایی کاملا طبیعی بهره برده شود که البته این امر از عهده تمامی تولید کنندگان بر نیامده است.
اما خوشبختانه می توان اذعان داشت که عسل تولید شده در استان لرستان با بالاترین درصد ارگانیک بودن توانسته یکی از پرفروش ترین مواد گیاهی موجود در کشور تقلی گردد. اما آیا از فواید مصرف عسلی کاملا طبیعی و ارگانیک چیزی می دانید؟

فواید مصرف عسل ارگانیک
همانطور که متوجه شدید، عسل ارگانیک یکی از بهترین عسل های تولیدی نام داشته که می تواند خواص بی نظیری دارویی و درمانی را داشته باشد.

  • عسل ارگانیک و طبیعی با بدن انسان سازگار بوده و به راحتی قابل هضم می باشد و می تواند در درمان مشکلات گوارشی و نفخ معده، موثر باشد.
  • مصرف روزانه ی عسل در وعده های گوناگون مانند قبل از خواب، می تواند به پاکسازی کبد و ایجاد خوابی راحت کمک نماید.
  • عسل دارای انواع مواد و املاح معدنی مانند آهن و کلسیم بوده که می تواند در درمان کم خونی موثر باشد.
  • عسل دارای قندهایی مفید مانند گلوکز، ساکارز و فروکتوز بوده که می تواند جایگزین مناسبی برای قند و شکر باشد و حتی می تواند به چربی سوزی و کاهش وزن کمک نماید.

این ها تنها بخشی از خواص شگفت انگیز عسل می باشد که توسط نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر عسل لرستان، امکان تهیه بهترین و مرغوب ترین نوع آن با نازلترین قیمت وجود داشته است.