آیا می دانید که عسل گون گز، یکی از انواع عسل های مفید برای بیماران دارای کم خونی بوده است؟ درجه یک ترین عسل گون گز، در کدام مراکز خرید در کشور، قیمت مناسبی را داشته است؟
بدون شک اگر بخواهیم از معروف ترین و پرفروش ترین مواد غذایی موجود در فروشگاه ها و مراکز خرید مواد غذایی موجود در کشور نام ببریم، عسل طبیعی را نام خواهیم برد، چرا که توانسته خواص منحصربفرد درمانی و تغذیه ای را دارا باشد و امروزه بیش از گذشته به خواص آن، نیاز مبرم شده است.
با توجه به استعداد بی نظیر اکثر مناطق کشور، شاهد فعالیت چشمیگر زنبورداران در بسیاری از نقاط بوده ایم که خوشبختانه توانسته اند انواع فرآورده های ناب زنبورعسل، به خصوص عسل طبیعی و کاملا خالص را تولید و روانه بازارهای فروش نمایند.
گفتنی است که در حال حاضر، گیاه گون یکی از انواع گیاهان دارویی مفید بوده که در بیشتر مناطق کشور روییده و شاهد تولید انواع عسل گون گز و گون کتیرا در بسیاری از استان های کشور، هستیم.
حال آیا تابحال شما هم از عسل گون گز، مصرف نموده اید؟ آیا می دانید که خواص درمانی این عسل چیست؟

عسل گون گز و خواص آن

در ابتدا باید اشاره داشت که عسل طبیعی و اصل، می تواند تمامی ترکیبات و مواد منحصربفرد مورد نیاز برای ادامه حیات انسان ها را دارا باشد و مصرف کنندگان عسل باید مواظب وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی موجود در بازارهای فروش باشند که عمدتا یا با آب و شکر تغذیه شده و یا از انواع مواد گلوگزی و نشاسته دار تولید شده اند.
همانطور که متوجه شدید، در اکثر نقاط کشور ما، گونه های گوناگونی از گیاه گون روییده است که گیاهی دارویی مفید بوده و از شهد گل های این گیاه، عسلی تحت عنوان عسل گون تولید گردیده است.
عسل گون گز، دارای رنگ روشن و زرد بوده و می تواند خواصی چون ضدسنگ کلیه، ضدالتهاب مثانه، درمان بیماری های کلیوی، و آرام بخش را دارا باشد.
در پایان ذکر این نکته ضروری است که عسل گون گز، یکی از انواع بهترین و مناسب ترین گونه های عسل طبیعی، برای بیماران دارای کم خونی بوده که می تواند در کاهش شدت کم خونی در این افراد، بسیار زیاد موثر باشد.
برای تهیه انواع عسل طبیعی و ناب به خصوص عسل گون گز، می توانید از طریق در ارتباط بودن با توزیع کنندگان معتبر آن در سراسر کشور، اقدام نمایید تا قیمت مناسبی هم برایتان شامل گردد.