آیا از فواید مصرف عسل بابونه خالص و خواص آن آگاهی داشته اید؟ آیا می دانید که امروزه کدام مراکز خرید عسل در بازاهای کشور، معتبر بوده اند؟
مصرف کنندگان جدی عسل به سبب آنکه از خواص بیشمار مصرف عسل طبیعی و خالص، موارد بسیار زیادی را در کتاب ها و یا سایت های اینترنتی دیده و شنیده اند، همواره به دنبال تهیه عسلی خالص بوده که هم طبع متناسبی با خودشان داشته و هم اینکه از خواص درمانی مفیدتری برخوردار باشد.
خوشبختانه امروزه در کشور ما، گونه های بسیار متنوعی از عسل دارویی و طبیعی برداشت شده که مصرف هر یک از آنها، می تواند خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را دارا باشد و از جمله تولیدکنندگان معتبر عسل ایرانی که عسلی شناسنامه دار را روانه بازارهای فروش نموده، می توان به لرستان، کردستان، اردبیل، همدان و خوزستان اشاره داشت.
نگرانی تهیه عسل اصل و غیرتقلبی، از جمله نگرانی هایی بوده که مصرف کنندگان عسل هنگام خرید عسل با خود به همراه داشته اند و شاید در بسیاری از مواقع عسلی خریده که نه از کیفیت آن راضی بوده و نه از هزینه ای که بابت آن پرداخت نموده اند.
اگر چه که تولیدکنندگان معتبری در کشور ما وجود داشته، اما شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه سبب شده تا جهت سود بیشتر، شاهد فروش انواع عسل های تقلبی و مصنوعی باشیم که یا با آب و شکر تغذیه شده و یا اینکه از انواع مواد نشاسته دار و گلوکزهای تجاری، تولید گردیده اند.
به نظر می رسد که امروزه هیچ راهکاری مطمئن تر از شناخت مراکز معتبر تولید و عرضه عسل برای خرید عسل اصل و درجه یک وجود نداشته و به سبب مضراتی که مصرف عسل های تقلبی داشته، تحقیق پیرامون پیدا کردن مراکز معتبر خرید عسل، کمترین کاری بوده که هر مصرف کننده ای باید انجام داده باشد.
اما اگر از روش های خرید عسل اصل بگذریم، بایستی گفت که امروزه گونه های مفید عسل دارویی در کشور ما تولید شده که شاید درصد بالایی از افراد جامعه، از وجود این گونه های عسل و خواص آنها آگاهی نداشته اند. آیا می دانید که عسل بابونه یکی از گونه های عسل دارویی بوده که از خواص مفیدی برخوردار می باشد؟

عسل بابونه

فواید مصرف عسل بابونه

در ابتدا باید اشاره داشت که یک عسل طبیعی و کاملا خالص، سرشار از انواع ترکیباتی چون، مواد آلی مانند آهن و کلسیم، انواع ویتامین هایی چون، تیامین و ویتامین های گروه B، کربوهیدرات و بیش از 85 درصد انواع مواد قندی چون گلوکز و فروکتوز بوده که هر یک از آنها، برای ادامه حیات انسان ها لازم و ضروری بوده است.
در کشور ما با توجه به وجود تنوع بسیار زیادی که در اکثر مناطق کشور وجود داشته، همواره شاهد تولید انواع گونه های عسل دارویی و تک گل بوده ایم که خواص شهد گل های یک گیاه دارویی را دارا بوده است.
گفتنی است که عسل بابونه تولید شده از شهد گل های گیاه بابونه، عسلی طلایی رنگ بوده که خالص ترین نوع آن می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • درمان سردردهای شدید و ضدمیگرن.
  • یک مسکن طبیعی برای درمان بسیاری از دردهای بیماران.
  • مفید برای زنان باردار و افزایش شیردهی آنان.
  • بهبود گرفتگی و اسپاسم عضلانی.

هم اکنون مصرف کنندگان جدی عسل طبیعی می توانند با ارتباط داشتن با کارشناسان و نمایندگان مراکز خرید معتبر انواع عسل ایرانی، بهترین و مرغوبترین عسل بابونه را با قیمت واقعی و به طور مستقیم، حتی از طریق سایت های معتبر اینترنتی نیز، خریداری کنند و ضامن سلامت خود باشند.