آیا می دانید که یکی از مرغوبترین گرده گل های جمع آوری شده، در فصل بهار بوده و می تواند از خواص مفیدی هم برخوردار باشد؟ چگونه می توان از قیمت انواع پودر گرده گل در استان لرستان، آگاهی پیدا کرد؟
بله در فصل بهار که تنوع بسیار فراوانی در پوشش گیاهی اغلب مناطق کشور وجود داشته، زنبورهای کارگر می توانند درصد بیشتری از انواع گرده گل موجود در طبیعت را جمع آوری کرده و جهت تغذیه نوزادان زنبورعسل، با خود به داخل کندو عسل آورده باشند.

گرده گل خالص
و اصل، دارای ترکیبات مهمی چون، بیش از 40 درصد پروتئین، انواع مواد معدنی چون روی، آهن و کلسیم، انواع ویتامین ها و اسیدهای آمینه بوده که مصرف آن می تواند برای انسان ها از خواص درمانی فراوانی برخوردار باشد که می توان به درمان سرطان پروستات، کم خونی، دیابت و کاهش وزن اشاره جدی داشت.
از آنجا که عدم مصرف گرده گل های آلوده خیلی بهتر از مصرف آنها می باشد، توصیه شده تا از یک مرکز معتبر، خرید گرده گل صورت بگیرد. شما می توانید انواع بهترین پودر گرده گل را از مراکز معتبر خرید محصولات زنبورعسل ایرانی در استان لرستان که یکی از پایگاه های مهم صنعت زنبورداری کشور است، با قیمت خوبی در بسته بندی های گوناگون، خریداری کنید.