مطمئنا اگر شما هم به دنبال خرید محصول پر خاصیت زنبور عسل ینی ژل رویال بوده اید بسیار توصیه به خرید نوع ایرانی و اصل این محصول را شنیده اید. حال قیمت هر گرم آن چقدر است؟
از جمله فرآورده ای از زنبورعسل که امروزه می تواند جهت درمان بسیاری از مشکلات شایع جامعه مورد استفاده قرار گرفته، ژل گیاهی رویال بوده که البته آن را با نام غذای زنبور ملکه می شناسند و به شاه انگبین یا غذای سلطنتی ژل رویال نیز مشهور بوده است.
آیا می دانید که ژل رویال ماده ای سرشار از انواع ترکیبات پرخاصیت بوده و علاوه بر آنکه از نقش بسیار فزاینده ای در کندو عسل برای لاروها و به خصوص زنبور ملکه برخوردار بوده، برای مصرف انسان ها نیز خواص درمانی فراوانی را دارا می باشد؟
گفتنی است که ژل رویال، ماده ای سفید و مایل به زرد بوده که توسط زنبورهای کارگر از غدد مغزی موجود در سر آنها، تا نزدیک به دو هفته پس از تولدشان در کندو عسل ترشح شده و از آن پس این وظیفه، به زنبورهای کارگر جوان سپرده می گردد.
لاروها تا 4 روز اول حیات خود، از ژل رویال تغذیه کرده و آن دسته از لاروهایی که می خواهند به ملکه تبدیل شوند، تا پایان عمر خود از این ماده تغذیه می کنند. توانایی هایی چون باروری و طول عمر بیش از 5 ساله ی زنبورهای ملکه، به سبب همین تغذیه از ژل رویال بوده و امروزه به سبب خواص مهمی که از ترکیبات این ماده آشکار شده، زنبورداران را مجاب به عرضه ژل رویال به بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل نموده است.
حال آیا می دانید که چگونه می توان ژل رویال را مصرف کرد تا بیشترین تأثیرگذاری را برای انسان ها داشته باشد؟ آیا می دانید که از ژل رویال چه فرآوره هایی را تولید نموده اند و چگونه می توان یک ژل رویال اصل و غیرتقلبی را خریداری کرد؟

ژل رویال ایرانی

مصرف ژل رویال و خواص آن

گفتنی است که ژل رویال دارای درصد معینی آب بوده و به سبب آنکه ماده ای زود فاسد بوده؛ زنبورداران بلافاصله پس از برداشت آن، آب موجود در آن را کشیده و به صورت پودر خالص روانه بازارهای فروش نموده اند که البته بایستی در شرایطی به دور از نور و در فریزر نگهداری گردد.
یک ژل رویال خالص، دارای ترکیبات دیگری چون، انواع مواد معدنی، ویتامین های گروهای مختلف، اسیدهای آمینه و چرب ضروری، کلاژن، استیل کولین و ماده ای ضدسرطانی با نام HAD10 می باشد. مصرف به صورت زیر زبانی ژل رویال مخلوط با عسل طبیعی، بهترین طریقه مصرف ژل رویال بوده و می تواند بهتر و سریع تر جذب بدن انسان ها گردد.
مصرف ژل رویال خالص و اصل، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • درمان مشکلات مربوط به کمبود اسپرم و تخمک گذاری در نازایی و ناباروری های میان زوج های جوان.
  • درمان مشکلات قلبی.
  • بهبود مشکلات عصبی و پیشگیری از آلزایمر.
  • ضدسرطان.
  • مفید برای بیماران دارای کم خونی.
ژل رویال ایرانی

خرید ژل رویال اصل

ژل رویال یکی از فرآورده های زنبور عسل است که با زحمت بسیار زیاد بدست می آید و از هر کندو مقدار کمی ژل می توان برداشت کرد. اما کشور هایی همچون چین، نوع صنعتی ژل رویال را هم تولید کرده و به بازار ایران هم می فرستند. قطعا ژل رویال وارداتی را با نوع ایرانی و اصل از نظر خاصیت و کیفیت نمیتوان مقایسه کرد.
قیمت هر گرم ژل رویال اصل در بازار و فروشگاه ها بیشتر از قیمت خرید مستقیم از زنبورداری است. سایت عسل این امکان را فراهم کرده که نه تنها مغازه داران بلکه مردم عادی هم بتوانند ژل رویال باکیفیت را به قیمت تولیدی خریداری نمایند.