آیا می دانید که فرآورده های قابل فروش زنبورعسل کدام ها بوده اند؟ چگونه می توان از قیمت خرید این فرآورده ها و خواص مصرف آنها آگاهی پیدا کرد؟
در دنیای امروزی به جرئت می توان ادعا کرد که وجود انواع فرآورده های زنبورعسل به خصوص عسل طبیعی، توانسته در حفظ سلامت انسان ها و درمان بسیاری از بیماری ها اثرگذاری مطلوبی را دارا باشند و به عنوان بهترین داروی گیاهی در جهان، شناخته شده هستند.
امروزه در کشور ما که استعداد بی نظیری در پرداختن به صنعت زنبورداری و پرورش زنبورعسل داشته، استان هایی چون لرستان، کردستان، همدان و اردبیل، از جمله تولیدکنندگان معتبر انواع فرآورده های ناب زنبورعسل ایرانی نام داشته اند که به نوعی گامی ارزشمند را در ارتقای سطح سلامت تمامی افراد جامعه، برداشته و امروزه محصولات خود را در فروشگاه های معتبر به عرضه رسانیده اند.
با توجه به آنکه همواره در بازارهای خرید و فروش این محصولات، انواع تقلب های ممکن صورت می گیرد، گاها تهیه محصولی اصل و کاملا گیاهی، دشوار تلقی شده و باید بازارهای های معتبر و تولیدکنندگان این فرآورده ها، از بازاریابی خوبی برخوردار باشند تا مشتریان و مصرف کنندگان جدی، اسیر دست عرضه کنندگان سودجو و نامعتبر در بازار نگردند و محصولی تقلبی را به جای محصولی اصل نخرند.
خوشبختانه امروزه این امکان برای تمامی سراسر کشور فراهم شده تا با نمایندگان معتبر پخش و عرضه انواع محصولات زنبورعسل، به طور مستقیم ارتباط داشته باشید و خریدی بدون دغدغه از قیمت و کیفیت محصولات پرخاصیت زنبورعسل داشته باشید.

فرآورده زنبورعسل

فروش فرآورده های زنبورعسل

بله همانطور که متوجه شدید، خرید انواع محصولات و فرآورده های زنبورعسل، نیازی اساسی به شناخت تولیدکنندگان و مراکز پخش معتبر آنها در کشور داشته، چرا که تهیه و مصرف انواع فرآورده های تقلبی و مصنوعی که از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بوده اند، به هیچ وجه نمی تواند خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را به همراه داشته باشد.
از جمله انواع فرآورده های طبیعی و پرخاصیت زنبورعسل، می توان موارد ذیل را نام برد:

  • عسل طبیعی.
  • گرده گل.
  • ژل رویال.
  • بره موم.

حتما نام تک تک این محصولات را هنگامی که برای خرید عسل به فروشگاه رفته اید، شنیده اید و شاید تنها با خواص مصرف آنها، آشنایی نداشته اید و نکاتی که پیرامون خرید اصل ترین و مرغوبترین نوع آنها بوده را نمی دانید.
پیرامون عسل طبیعی؛ حتما می دانید که این ماده سرشار از ترکیباتی خاص و منحصربفرد بوده که مصرف روزانه آن می تواند خواص مفید دارویی و تغذیه ای را دارا باشد.
اما نکته ای مهم که پیرامون خرید عسل وجود داشته، این امر بوده که گاها به اشتباه برخی از عرضه کنندگان عسل، شکرک زدن عسل را نشان از تقلبی بودن عسل می دانند و مصرف کنندگان را دچار گمراهی در خرید عسل می کنند و باید گفت که در واقع این خود عسل طبیعی بوده که به سبب وجود خاصیت تبلور در مواد قندی خود، دچار شکرک می گردد.
گرده گل هم از دیگر محصولات و فرآورده های بی نظیر زنبورعسل بوده که به صورت پودرهایی بسته بندی شده در گرم های گوناگون، در بازار موجود بوده و مصرف آن می تواند خواص مثبت درمانی در دیابت، کم خونی و سرطان پروستات داشته باشد.
نکته ای مهم که پیرامون خرید گرده گل وجود داشته، این امر می باشد که هرگز گرده گل آلوده را خریداری نکنید چرا که به هیچ عنوان مصرف آن خواص مفیدی نداشته و حتی مصرف نکردن آن خیلی بهتر است.
ژل رویال و بره موم هم از دیگر فرآورده های زنبورعسل بوده اند که به ترتیب مصرف هر یک از آنها، می تواند در درمان نازایی و سرطان، مفید باشد.
شما می توانید برای آگاهی از دیگر خواص فرآورده های زنبورعسل و همچنین لیست قیمت آنها، با مشاورین و کارشناسان در این حوزه، ارتباط به صورت تلفنی و یا ایمیل داشته باشید.