چگونه می توان عسلی اصل و ناب را با قیمتی مناسب تهیه نمود؟ آیا می دانید
عسل نمونه استان لرستان به چه سبب مرغوب ترین عسل تولیدی در کشور نام داشته
است؟
همواره این ذهنیت در تمامی افراد وجود داشته که آیا امکان آن وجود داشته که محصولی باکیفیت و تضمین شده را با قیمتی مناسب و ارزان تهیه نمود؟ آیا این مهم پیرامون تهیه عسل نیز صدق می نماید؟
با توجه به اینکه عسل یک ماده گیاهی و دارویی با خواص بسیار مفید و ارزشمند بوده است و امروزه از ترکیبات آن بیشتر آگاهی و اطلاعات بدست آمده، مورد مصرف اکثر افراد در جوامع گوناگون قرار گرفته و کمتر کسی بوده که از مصرف این ماده خوشمزه غافل بوده باشد.
باید بدانید که عسل طبعی معتدل داشته و برای تمامی گروه های سنی می تواند مناسب باشد، اما مسئله مهم در مصرف عسل، تهیه طبیعی ترین نوع آن بوده که هیچ راه شناختی جز خرید از مراکز فروش و تولید کنندگان معتبر را نداشته است.
امروزه خوشبختانه استان لرستان توانسته به هدف خود پیرامون ارائه محصولی باکیفیت برسد و اصل دوم در بازارهای رقابت را که اصل قیمت بوده را نیز به موازات آن پیش ببرد و امکان تهیه محصولی مرغوب با قیمت مناسب را امری آسان نموده است.
این استان به سبب دارا بودن طبیعتی مستعد و پوشش گیاهی قوی در مراتع و کوهستان های خود، توانسته به رتبه اول در زمینه تولید عسل مرغوب کشور برسد و شما نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی داده شده با کارشناسان فروش این محصول در ارتباط مستقیم باشید.