آیا می دانید که کدام مراکز فروش، بهترین عسل جعفری را عرضه داشته اند؟ چگونه می توان از قیمت عسل جعفری ممتاز در بازارهای خرید و فروش عسل ایرانی، آگاهی پیدا کرد؟
در حال حاضر در کشور غنی ایران از لحاظ وجود پوشش گیاهی متنوع و قوی در اکثر مناطق، شاهد تولید انواع گونه هایی مختلف از عسل طبیعی بوده ایم که هر یک از آنها با خود خواص درمانی مفیدی را دارا بوده اند.
امروزه اکثر مصرف کنندگان عسل طبیعی در کشور، به دنبال تهیه عسلی مرغوب و کاملا خالص با قیمت مناسبی بوده اند و به نظر می رسد که هر تولیدکننده ای که دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب هم پیش ببرد، می تواند از نرخ فروش بیشتری نیز برخوردار بوده و یک تولیدکننده ای موفق باشد.
امروزه شرایط مطلوب اقلیمی و آب و هوایی در کشور ما، سبب شده تا نام عسل ایرانی در میان کشور همسایه و دیگر کشورهایی اروپایی چون ترکیه و روسیه، از نامی معتبر برخوردار باشد که همواره صادراتی انبوه به این کشورها صورت داده است.
با توجه به مصرف گونه های مختلفی از عسل طبیعی توسط مصرف کنندگان جدی عسل، باید گفت که یکی دیگر از گونه های مفید عسل دارویی، عسل جعفری نام داشته که مصرف خالص ترین نوع آن می تواند خواص درمانی بسیاری را ارا باشد.
گفتنی است که گیاه جعفری از طریق بذر در اکثر مناطق کشور رویش یافته و امروزه تولیدکنندگان معتبری از عسل طبیعی، توانسته اند عسل جعفری را از شهد گل های این گیاه دارویی تولید و روانه بازار فروش کنند.

عسل جعفری

خواص مصرف عسل جعفری

همانطور که متوجه شدید، می توان گفت که عسل جعفری از جمله عسل های تک گل دارویی و تولید شده در مناطق گوناگونی از کشور بوده که دارای رنگی تیره می باشد. برای مصرف عسل جعفری خالص و مرغوب، می توان خواص دارویی ذیل را برشمرد:

  • مفید برای درمان مشکلات طحال.
  • قاعده آور.
  • تقویت کننده بدن.
  • بهبود سوء هاضمه و اشتهاآور.
  • تقویت حافظه و اعصاب.
  • درمان مشکلات کبد.

برای آگاهی از شرایط فروش عسل جعفری ممتاز و اطلاع از قیمت فروش آن در بازارهای فروش، شما می توانید با مشاورین و کارشناسان در این حوزه، ارتباط مستقیم تلفنی و یا ایمیل داشته باشید.