به نظر شما قیمت خوب یک عسل ناب در ایران تا چه حدودی باید باشد که به آن
اعتماد کرد؟ درست است که برخی از عسل ها از نام بهتری برخوردارند اما عسل
های ناب ایران فقط به یک عسل ختم نمی شود.
اینکه یک عسل به خوبی فروش می رود معیار خوبی برای بالابردن قیمت آن نمی باشد یا اینکه دلیل نمی شود که حتما از آن عسل خرید کنیم، متاسفانه در ایران این فرهنگ یا فکر اشتباه جا افتاده است که اگر از یک ماده ی غذایی لذت می بریم دیگر حاضر به عوض کردن نوع یا مارک آن نیستم و به نظرمان بهترین همان است حالا با هر قیمتی که باشد.
 در مورد انتخاب عسل هم، همین قصه ی بالا است اگر یک عسل را نشناسیم حاضر به استفاده یا حتی مزه کردن آن هم نیستیم باید بدانید خوشبختانه در ایران فقط یک نوع عسل ناب نداریم بلکه در طیف گسترده ی انواع عسل ها همه ناب و درجه یک هستند و هر کدام به دنبال خود قطاری از مزیت ها و فواید برای بدن  دارند.
در خیلی از موارد علتی که ما فقط از یک عسل به خصوص مصرف می کنیم قیمت های آن ها نیز می باشد حق با شما است قیمت عسل های ناب بالا می باشد و برای تهیه ی چند کیلو از آن ها، هر کسی توانایی ندارد، ولی ناب بودن در عسل ها هم طبقه بندی خاصی دارد به این معنی که شما می توانید یک عسل سطح متوسط ولی با کیفیت باور نکردنی را، با قیمت مناسب تهیه کنید، باور کنید این اتفاق به دلیل اینکه در کشورمان از نظر این ماده کمبودی احساس نمی شود ممکن است. پس به خود فرصت تست تمام عسل های ناب را بدهید.
شما به راحتی می توانید در سایت های اینترنتی عسل های درجه یک را در کنار هم بگذارید و به یک نتیجه ی معقول از لحاظ کیفیت و قیمت برسید