مقصود از یک کلنی فعال زنبورعسل چیست و چه معیاری برای خرید آن وجود داشته است؟ آیا از قیمت خرید یک کلنی فعال زنبورعسل، آگاهی داشته اید؟
حتما شنیده اید که امروزه وجود انواع گونه های مختلفی از گیاهان دارویی در مناطق گوناگون سبب گردیده تا زنبورداران کلنی های زنبورعسل خود را جهت تولید انواع گونه هایی از عسل طبیعی به این مناطق در کشور برده اند و توانسته اند در تولید این گونه عسل های مفید دارویی و عرضه آن به بازار، موفق باشند.
پس باید گفت که یک کلنی زنبورعسل، یعنی تعداد بیشماری از انواع زنبورهای کارگر، نر و یک زنبور ملکه که توانسته اند با تقسیم وظایف میان خود، در تولید انواع فرآورده های زنبورعسل، موفق باشند.
گفتنی است که عمدتا در کشور ما، کلنی هایی از نژاد زنبورعسل ایرانی وجود داشته که شامل بیش از 50 هزار زنبور کارگر، نزدیک به 3 هزار زنبور نر و یک زنبور ملکه بوده که در این میان، نفش زنبورهای کارگر و ملکه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و علی الخصوص وجود یک زنبور ملکه جوان نیز، می تواند در قدرت یک کلنی زنبورعسل، ملاکی ارزشمند باشد.
امروزه زنبورداران همواره به دنبال خرید یک کلنی فعال زنبورعسل بوده اند که از سن ملکه ی خوبی هم برخوردار باشد.

خرید کلنی زنبورعسل

خرید کلنی فعال زنبورعسل

باید گفت که مقصود از یک کلنی فعال زنبورعسل، کلنی ای بوده که دارای زنبور ملکه باشد و حتی گفتنی است که قیمت خرید یک کلنی فعال زنبورعسل را هم، سن زنبور ملکه آن تعیین می کند.
شایان ذکر است که همواره توصیه شده تا بهترین کلنی زنبورعسل را در فصل بهار خریداری کنید، چرا که زنبورها یک زمستان را گذارنده اند و بشدت تشنه ی جمع آوری شهد گل های گیاهان دارویی در مناطق گوناگون می باشند.
برای آنکه بهترین کلنی زنبورعسل را با سن خوب ملکه خریداری کنید، می توانید با کارشناسان و مشاورین فروش در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.