آیا می دانید در میان انواع عسل تولیدی استان لرستان و موجود در بازارهای
فروش عسل، عسل گون پرفروش تر بوده است؟ چگونه می توان از آخرین تغییرات
قیمت آن آگاهی پیدا نمود؟
حتما اگر به دنبال تهیه عسلی اصل و ناب بوده باشید، در سایت هایی به جستوجو پرداخته اید، اما باید بدانید که کدام نوع عسل تولیدی در کشور از جایگاه مهمی برخوردار بوده و اینکه کدام مراکز فروش و سایت های موجود در اینترنت، معتبر می باشند؟
بله از جمله نگرانی هایی که اکثر مصرف کنندگان عسل داشته اند، تهیه آن در اصل ترین نوع خود بوده و تنها راه موجود، شناخت عرضه کنندگان معتبر آن بوده است. امروزه استان لرستان با دارا بودن مراتعی غنی از انواع گل ها و گیاهان دارویی معطر، توانسته عمده زنبورداران کشور را در خود داشته باشد و به تولید عسلی با بالاترین کیفیت دست یافته باشد.
در این استان انواع عسل تولید گردیده که یکی از مهم ترین آنها عسل گون بوده که به دلیل خواصی داشته، تقاضای بیشتری را شامل گردیده است.
عسل گون که از گیاه گون تولید گردیده دارای خواص درمانی گوناگونی مانند کاهش دهنده کم خونی و تقویت کنندگی دستگاه گوارش و کلیه داشته و توانسته با قیمت خوب و مناسبی نیز به فروش برسد. امروزه تهیه عسل گون استان لرستان، از نمایندگی های معتبر و یا از سایت هایی معتبر امکان پذیر گردیده و مشتریان می توانند به طور مستقیم نیز با کارشناسان فروش آن در ارتباط باشند و از آخرین تغییرات قیمت عسل گون اصل لرستان آگاه شوند.