مشخصات و ویژگی های یک کندو عسل پلاستیکی، چه می باشد؟ کدام مراکز فروش در زمینه فروش انواع کندو عسل پلاستیکی با قیمت مناسب را می شناسید؟
در زنبورداری مدرن و جدید امروزی، دیگر خبر از انواع کندوهای بومی نبوده و یا درصد کمی از زنبورداران هنوز هم از این کندوها، بهره برده اند. آیا کندو عسل جدید و جعبه ای را دیده اید و می دانید که چه ویژگی هایی را دارا می باشند؟
شایان ذکر است که امروزه شاهد ساخت و تولید انواع کندوهای جدید جعبه ای در دو نوع کندوهای چوبی و کندوهای پلاستیکی بوده ایم که امروزه بیشتر زنبورداران در کشورهای اروپایی و همچنین، کشور ایران، از این کندوها برای پرورش زنبورهای عسل، بهره برده اند.
حال آیا می دانید که یک کندو عسل پلاستیکی، چه مزایا و مشخصاتی را دارا می باشد؟

معرفی کندو عسل پلاستیکی

گفتنی است که امروزه کندوهای جدید جعبه ای، توانسته اند امر زنبورداری را سهل تر نمایند و می توان گفت که یک کندوی پلاستیکی خوب، می تواند ویژگی های ذیل را داراد باشد:

  • کندوهای پلاستیکی از وزن سبکی برخوردار بوده اند و این امر می تواند کمک شایانی را به زنبورداران جهت انتقال و حمل و نقل آنان، نماید.
  • کندوهای پلاستیکی، مقاومت بیشتری در برابر حرارت و رطوبت و همچنین در برابر هجوم حشراتی چون، موریانه را داشته اند.
  • شایان ذکر است که کندوهای پلاستیکی، قابلیت ضدعفونی کردن و شست و شو را داشته اند.
  • در ساخت کندوهای پلاستیکی، می توان از قابهای چوبی در دو طرف کندو، استفاده نمود.

البته لازم به ذکر است که امروزه کندوهای پلاستیکی از قیمت بیشتری نسبت به کندوهای چوبی برخوردار می باشند، اما شما می توانید با بهترین قیمت، این نوع کندو عسل را از مراکز فروش معتبر سفارش ساخت داده و خریداری نمایید.
برای آگاهی از چگونگی ساخت و خرید و فروش انواع کندوهای جدید یعنی کندو عسل چوبی و کندو عسل پلاستیکی، می توانید با کارشناسان مربوطه، در تماس باشید.