آیا می دانید عسل خام چیست و چه ویژگی هایی را داشته است؟ فروش ویژه انواع
بهترین و ناب ترین عسل خام در استان لرستان امکان پذیر گردیده است.
آیا می دانید انواع عسلی که شما از فروشگاه های موجود خریداری می نمایید، ممکن است عسل های پردازش شده و یا مصنوعی باشد؟ آیا می دانید کدام مراکز فروش، عسل اصل و خام را عرضه می نمایند؟
سوالی که در اینجا مطرح می گردد، این بوده که تفاوت عسل خام با دیگر عسل ها چه بوده است و چرا باید در تهیه عسل خام نهایت دقت را به خرج داد؟
باید بدانید که امروزه وجود انواع عسل در فروشگاه ها به صورت گرمایش دیده بوده که می تواند منجر به تخریب بافت های عسل گردد. اما عسل خام، عسلی می باشد که سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان هایی به نام فنلی بوده که می تواند در حفاظت بدن در برابر رادیکال های آزاد، بسیار زیاد موثر باشد.
عسل خام خواص بسیاری را داشته و می تواند به ضدباکتری بودن، بهبود زخم ها و موثر در درمان گلودرد اشاره نمود. امروزه استان هایی چون کردستان، اردبیل، مازندران، مشهد و لرستان از فعالان در حوزه تولید عسل بوده اند که در این بین، سهم استان لرستان به واسطه تولید عسلی مرغوب و درجه یک بیشتر بوده است.
برای آگاهی از فروش ویژه با قیمت بسیار مناسب انواع عسل تولیدی استان لرستان و ارائه آن در مراکز فروش معتبر، می توانید با نمایندگان فروش این محصول، در ارتباط باشید.