عسل خالص چه ویژگی ها و خواصی را دارا می باشد؟ امروزه فروش ویژه مرغوب
ترین عسل کشور با نام عسل لرستان، در بازارهای معتبر کشور صورت گرفته است.
امروزه یکی از نگرانی ها و ذهن مشغولی هایی که مصرف کنندگان جدی عسل داشته اند، خرید عسلی تصمینی و خالص بوده، چرا که متأسفانه وجود برخی انواع عسل های تقلبی در بازارهای موجود، مصرف کنندگان عسل را بعضا از خرید عسل منصرف نموده است.
باید گفت که مصرف عسل تنها در صورت خالص و طبیعی بودن سفارش گردیده و همواره افراد باید عسل اصل و خالص را از مراکز فروشگاهی و نمایندگی های معتبر آن تهیه نمایند.
اما مسئله ی مهمی که امروزه هنگام تهیه عسل دیده شده، این امر بوده که برخی از فروشندگان عسل برای تبلیغ محصول خود و فروش آن، مواردی چون رنگ عسل، عدم شکرک زدن آن و مواردی دیگر را پیرامون شناخت عسلی اصل و تقلبی ذکر نموده اند.
باید اشاره کرده که اگرچه این موارد بعضا می تواند کمک دهنده باشد اما به هیچ وجه منطقی نبوده و نمی توان رنگ عسل را در اصل یا تقلبی آن دخیل دانست و اینکه برخی به اشتباه می پندارند که شکرک زدن عسل، عاملی در تقلبی بودن آن است که این امر کاملا برعکس بوده است.
تولید کنندگان معتبری چون استان لرستان، توانسته اند با گسترش نمایندگی ها و مراکز فروش ویژه و معتبر خود، عسلی اصل و گیاهی را با قیمتی مناسب و تضمینی به مصرف کنندگان آن ارائه دهند و این مورد تنها راهکار تهیه عسلی مرغوب بوده، یعنی شناخت مراکز تولید و عرضه معتبر عسل چون لرستان، که مرغوب ترین عسل تولیدی را در بین تولیدکنندگانی معتبر در کشور داشته است.