عسل گیاهی و اصل استان لرستان، چگونه و با چه قیمتی در بازارهای موجود خرید و فروش می شود؟ منظور از فروش مستقیم عسل چه بوده است؟
باید گفت یکی از اهداف مهم هر تولید کننده ای اعم از محصولات گیاهی مانند عسل، جلب رضایت مصرف کنندگان آن محصول بوده و اینکه تولید کنندگان خواهان این امر بوده اند تا مشتریان ثابت و راضی خود را تبدیل به مشتریانی با ایمان نمایند که با خود مشتریان دیگر می آورند.
اگر چه که در تمامی محصولات تولیدی این امر صادق بوده، اما پیرامون عسل باید گفت که به سبب موثر بودن این ماده غذایی در سلامت انسان ها، همواره تلاش تولید کنندگان این محصول، باید دو چندان باشد.
امروزه استان لرستان با توجه به دارا بودن طبیعتی غنی و پوشش گیاهی مستعد در مراتع خود، از جمله تولید کنندگان معتبر در حوزه انواع عسل گیاهی بوده و در این استان انواع عسل مانند عسل گون و عسل کوهی یا وحشی موجود بوده است.
در بازارهای فروش مستقیم عسل، مشتریان می توانند بدون هیچ افزایش قیمتی، عسل اصل استان لرستان را با همان قیمت درب کارخانه تهیه نمایند و از مشتریان با ایمان این محصول باشند. لازم به ذکر است مصرف روزانه مقداری عسل در زمان های گوناگون مانند قبل خواب که می تواند به پاکسازی کبد کمک کند و قبل از صبحانه به عنوان یک تقویت کننده دستگاه گوارش و به عنوان یک میان وعده جهت نشاط بخشیدن به ورزشکاران و افراد دیگر، توصیه گریدیده است.