آیا می دانید که در بازارهای فروش عسل طبیعی، قیمت کیلویی انواع عسل، چقدر می باشد؟ کدام مراکز فروش در زمینه عرضه عسل ناب و عالی با قیمت مناسب در سراسر کشور، معتبر هستند؟
عسل طبیعی، گرانبهاترین ماده ی تشکیل شده از شهد شیرین گل های انواع گیاهان موجود در طبیعت بوده که از زمان های گذشته افراد بسیاری از خواص فیزیکی آن در درمان زخم ها و سوختگی ها و پانسمان نمودن آنها، استفاده برده و تا به امروزه که بیش از پیش خواص درمانی و تغذیه ای آن، آشکار گردیده است.
بله عسل طبیعی و اصل، می تواند حاوی تمامی ترکیبات مورد نیاز برای حفظ سلامت انسان ها باشد و امروزه تنها دغدغه ی جدی پیرامون تهیه عسل، خرید عسلی اصل و کاملا طبیعی می باشد، چرا که متأسفانه به واسطه وجود افراد سودجو در بازارهای فروش عسل، شاهد تقلب هایی در این زمینه بوده ایم و عسلی که به فروش رسیده، هیچ طعم و بوی از شهد اصل و طبیعی گل های گیاهان را نبرده است.
عمدتا انواع عسل های موجود در بازار، یا با تغذیه آب و شکر همراه بوده و یا از ترکیباتی چون انواع مواد نشاسته دار، انواع گلوکزهای تجاری و حتی بدون هیچ درصدی از دخالت زنبورهای عسل، تولید گردیده اند که هیچگونه خواص مفیدی را دارا نبوده اند.
به گفته مشاورین تغذیه، این عسل طبیعی و کاملا خالص است که می تواند رایحه خوش گل های گیاهان و سرشار از انواع ترکیباتی منحصربفرد باشد و انواع عسل های تقلبی و مصنوعی که گاها با قیمت ارزانتری هم در بازار به فروش رسیده اند، نمی توانند خواص درمانی و تغذیه ای را دارا باشند و امکان بروز عوارضی در برخی از افراد مانند افراد دیابتی، مشهود بوده است.
حال آیا می دانید که چگونه می توان عسل اصل و غیرتقلبی را با قیمت بسیار مناسبی تهیه نمود؟ آیا از قیمت هر کیلو عسل طبیعی، آگاهی داشته اید؟

عسل کیلویی

چگونه عسل خوب را ارزان بخرم؟

به طور قطع به یقین باید اذعان داشت که امروزه نباید منکر وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی در بازارهای فروش باشیم و این امر که برای یک مصرف کننده ی عادی، به هیچ وجه امکان تشخیص عسلی اصل از تقلبی وجود نداشته است.
لازم به ذکر است که امروزه، این تنها آزمایشگاه های تخصصی و کنترل کیفی مواد غذایی بوده اند که می توانند به آسانی، عسل اصل را از انواع عسل تقلبی تشخیص دهند و به هیچ وجه موارد دیگری که بعضا توسط برخی از عرضه کنندگان عسل پیرامون روش های تشخیص عسل اصل از تقلبی ذکر می گردد، بدون شک چیزی جز تبلیغات محصولات آنها نبوده است.
پس این امر بسیار مهم می باشد که در بازارهای فروش عسل، با شناخت تولیدکنندگان معتبری که توانسته اند انواع عسل تست شده و مرغوب را روانه بازارهای فروش نمایند، ارتباط داشته باشید تا بتوانید علاوه بر تهیه بهترین عسل طبیعی، هزینه گزافی را بابت خرید عسل، پرداخت ننمایید.
امروزه در مراکز فروش معتبر انواع عسل طبیعی در کشور، شاهد حذف واسطه ها و دلالان بوده ایم و همواره فروش مستقیم در دستور کار این مراکز معتبر فروش، قرار گرفته است که بدون هیچ افزایش قیمتی، عسل مرغوب و اصل را می توانید تهیه کنید.
عسل های کیلویی عمدتا در بسته بندی هایی با ظروف شیشه ای موجود بوده که در وزن هایی نیم کیلویی و یک کیلویی، عرضه شده اند و قیمت مناسبی را با خود به همراه می باشند.