فرصت ویژه و محدود فروش انواع بهترین عسل تولیدی ممتاز مخصوص استان لرستان،
با قیمتی مناسب و ارزان به صورت عمده و جزئی در مراکز فروش معتبر به وجود
آمده است.
عسل از جمله مواد غذایی دارای ارزش تغذیه ای و درمانی بسیار مفید بوده که بسیاری از متخصصین و مشاورین تغذیه، به مصرف روزانه این محصول توصیه نموده اند. اما باید این نکته را یادآور گردید که مصرف عسلی اصل و طبیعی می تواند در بهترین تأثیرگذاری قرار داشته باشد و این امر، یعنی تهیه عسلی اصل و غیرتقلبی، یکی از دغدغه های بی چون و چرای مصرف کنندگان این فرآورده بسیار غنی گیاهی می باشد.
باید گفت با توجه به اینکه استان هایی در کشور به پرورش زنبور و تولید عسل مشغول هستند، استان لرستان توانسته یکی از برترین و ناب ترین تولید کنندگان عسل در کشور نام بگیرد و محصولی خالص و طبیعی را روانه بازارهای کشور توسط نمایندگانی معتبر نموده است.
اما به طور قطع به یقین می توان گفت که مصرف عسل می تواند خواص بسیار زیادی را در درمان و بهبودی بیماری ها و مشکلات شایع در افراد داشته باشد. امروزه انواع عسل گون، آویشن کوهی و سقز کوهی در لرستان تولید گردیده که هریک خواص خاص خود را داشته اند.
فرصت تهیه یکی از بهترین عسل های تولیدی در کشور به نام عسل لرستان به صورت عمده و جزئی با قیمتی ارزان و البته به صورت محدود در مراکز فروش معتبر این محصول امکان پذیر گردیده است