با اجرای طرح فروش عسل طبیعی کنار در استان اصفهان دسترسی به این محصول برای شما آسان تر از همیشه خواهد بود.
کنار، درختچه ای تیغ دار است که میوه آن خوراکی و برگ آن نیز به عنوان پاک کننده مو و بدن از قدیم الایام کاربرد داشته است که آن را سدر می خوانند. این درخت در نواحی و استانهای جنوبی کشورمان می روید و میوه آن سرشار از ویتامین C و کلسیم و فسفر می باشد.
مقدار ویتامین C موجود در میوه کنار از پرتقال بیشتر و در مواد معدنی، نظیر فسفر و کلسیم و آهن از سیب غنی تر است. در خت کنار به عنوان مقاوم ترین درخت میوه به شمار می رود.

فروش عسل طبیعی کنار در اصفهان

عسل کنار نیز که حاصل تغذیه زنبور عسل از گلهای این گیاه است، سالیان متمادی به عنوان ماده غذایی و دارویی مورد مصرف انسانها بوده است. عسل کنار  به عنوان غذایی مقوی دارای خواص زیر می باشد:
مؤثر در تقویت اعصاب، قوای جسمی و جنسی. همچنین فعال کننده حافظه و رشد کودکان و مفید برای بیماران مبتلا به کم خونی و بسیاری خواص دیگر.

فروش عسل طبیعی کنار در اصفهان

خواصی که برشمرده شد همگی در عسل طبیعی و خالص وجود دارد و بستر کار به گونه ای فراهم شده است که هموطنان عزیزمان برای تهیه آن دچار مشکل نشوند و با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را دریافت کنند.
بهترین کیفیت، کوتاهترین زمان برای تهیه و نازلترین قیمت، آن چیزی است که ما در جهت جذب و حفظ مشتری مدنظر قرار می دهیم. در کنار آن، خدمات دیگری نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان بازدید از کندوها در خریدهای عمده
مرجوع کردن محصول درصورت عدم رضایت مشتری
ارسال نمونه محصول برای مشتری قبل از خرید نهایی
بسته بندی محصول مطابق نظر مشتری
ما با اطمینان از کیفیت محصولات خود، معتقدیم اگر شما یکبار از ما خرید کنید، برای همیشه مشتری وفادار ما خواهید بود.
ما می خواهیم علاوه بر کیفیت، در قیمت نیز رقابت کنیم و همواره بر این باوریم که کیفیت تصادفی نیست و حق همه شماست.