انواع عسل موجود در بازارهای کشور، به چند دسته تقسیم بندی شده و مرغوبترین آن کدام است؟ آیا از شرایط فروش بهترین عسل رایحه خوانسار، آگاهی داشته اید؟
زنبورعسل از شگفتی های خلقت خداوند بوده که گفتنی است قدمتی بیشتر از عمر انسان ها داشته و به جرئت می توان گفت یکی از جمله اولین مواد غذایی موجود بر سر سفره های ایرانیان و یا حتی مردم دنیا، عسل طبیعی می باشد که خواص منحصربفرد تغذیه ای و درمانی را از گذشته تا به امروزه برای انسان ها داشته است.
بله عسل طبیعی، ماده ای سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و دیگر ترکیبات مهم و ضروری برای بدن انسان بوده که مصرف بهترین خالص ترین نوع آن، توانسته اثرات فوق العاده اعجازآور دارویی و درمانی را برای انسان ها دارا باشد و همواره با افزایش درصد چشمگیری از مصرف کنندگانش مواجه گردیده است.
اما خب امروزه متأسفانه شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، سبب گردیده تا برخی از افراد سودجو، با تقلب هایی در فروش عسل، پول خوبی را به جیب زده باشند و به هیچ عنوان سلامت انسان ها را مد نظر قرار نداده اند. مصرف اینگونه عسل ها به طور جد می تواند سلامت انسان ها را به خطر بیاندازد.
اما اگر بخواهیم به طور کلی به بازارهای فروش عسل در کشور نگاهی بیاندازیم، می توان گفت که در این بازارها، 3 دسته عسل به فروش رسیده است:
عسل طبیعی: عسل تولید شده با دخالت مستقیم زنبورعسل و مکیدن شهد گل های گیاهان دارویی بوده است.
عسل غیرطبیعی: عسلی که گاها زنبورداران به زنبورهای عسل، شربت آب و شکر و یا شیره میوه ها را خورانده اند و می توان دخالت زنبورعسل را کمتر از مورد قبلی دانست.
عسل تقلبی: اینگونه از عسل ها، هیچ دخالتی از زنبورعسل را نداشته و تنها با انواع مواد گلوکزدار و نشاسته دار و یا از شیره ی میوه ها و خرما تولید گردیده است که به هیچ وجه نشان و خواصی از یک عسل طبیعی را نداشته و بیشتر برای سودجویی افراد به جای عسل اصل به فروش رسیده است.
مصرف کنندگان جدی عسل باید بدانند که تنها مصرف عسل طبیعی و خالص بوده که می تواند اثرگذاری بسیار مفیدی را در درمان بسیاری از مشکلات و بیماری ها داشته باشد و اینگونه عسل ها را باید از مراکز معتبر و دارای مجوز، خریداری کنند. آیا نام عسل رایحه خوانسار را شنیده اید؟

عسل خوانسار

عسل رایحه خوانسار

همانطور که متوجه شدید، عسلی که با دخالت 100 درصدی زنبورعسل تولید شده باشد، بهترین و مرغوبترین عسل برای مصرف و درمان بسیاری از بیماری ها بوده و مصرف کنندگان باید در شناخت مراکز معتبر فروش عسل، تلاشی جدی کنند تا عسلی اصل و درجه یک را خریداری کرده باشند.
خوشبختانه امروزه شرایط ویژه ای برای مصرف کنندگان عسل طبیعی به وجود آمده تا انواع عسل مرغوب رایحه خوانسار را با قیمتی مناسب خریداری کنند و هیچ دغدغه ای را پیرامون کیفیت عسل عرضه شده، نداشته باشند.
در این مراکز خرید، انواع گونه هایی از عسل طبیعی به خصوص عسل موم دار و و بدون موم، عسل آویشن و عسل گون گزانگبین اصل رایحه خوانسار، با قیمت مناسبی به مصرف کنندگان عسل، توسط نمایندگان و کارشناسان معتبر فروش در این حوزه عرضه گردیده و شما می توانید جهت کسب آگاهی بیشتر پیرامون خرید این محصولات، از طریق راه های ارتباطی داده شده با این نمایندگان، در ارتباط باشید.