هم اکنون این امکان برای مصرف کنندگان  عزیز فرآهم آمده تا انواع فرآورده های زنبور عسل را با بهترین نرخ ها به صورت اینترنتی خریداری کنند. این تولیدات با قیمت های مناسبی به فروش می رسند.

انواع فرآورده های زنبور عسل
شامل ژل رویال، بره موم و گرده گل می باشد که با تحقیقاتی که در زمینه خواص درمانی انواع فرآورده های زنبور عسل انجام شده ما خواهان آنیم تا این تولیدات را به صورت اینترنتی با بهترین نرخ ها به فروش برسانیم تا  مصرف کنندگان عزیز بتوانند از این محصولات نهایت استفاده را ببرند. شما می توانید مشاوره های لازم را در مورد خواص درمانی این فرآورده ها دریافت کنید و بعد اقدام به خرید آن کنید این تولیدات در طب سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که بدون عوارض جانبی بوده  و می تواند بهترین تاثیر را بر بیماری ها گذاشته  و  ضامن سلامت انسان  باشد. ما به بعضی از این خواص در زیر اشاره خواهیم کرد.

بره موم
 ماده ای شبیه موم است که حالت آن خمیری و چسبناک با بوی مطبوع می باشد که رنگ آن از سبز تا قهوه ای تیره متغیر می باشد که خواصی چون، ضد باکتریایی، ضد قارچی، ضد انگل، آنتی اکسیدان، ضد التهاب، ضد پوسیدگی دندان دارد، تقویت و بهبود دستگاه دفاعی بدن، دستگاه هاضمه،  همچنین به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی بدن، ضد جوش سر و صورت تحریک کننده جریان خون و مخاط نیز می باشد. 

 ژل رویال
یک ماده غلیظ شیری رنگ است که از غدد زنبور های کارگر ترشح شده که دارای خاصیت زد اسیدی بوده و دارای طعم گس و ترش است که دارای خواصی چون افزایش سلامت استخوان ها، کاهش ضعف عمومی و افزایش توان جسمی، تنظیم فعالیت کبدی، پیشگیری از افسردگی های پس از زایمان، کمک به رفع کم خونی و گرفتگی عروق می باشد.

گرده گل
دانه‌های ریزی است که در قسمت انتهایی پرچم گل قرار دارد و زنبور عسل برای تامین نیازهای پروتئینی و ویتامینی خود و نوزادان، آن را درون کیسه‌ای مخصوص، ذخیره و به درون کندو می‌برد. در مناطقی که گرده گل به وفور یافت می‌شود، پرورش‌دهندگان با نصب تله گرده‌گیر جلوی در کندو، آن را جمع و خشک می‌کنند. گرده گل سرشار از اسید آمینه های ضروری، ویتامین ها و املاح معدنی است و می تواند برای کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین تقویت حافظه، تمرکز و توانایی ذهن کمک می‌کند و تاثیرات ضد پیری داشته و منبعی برای استحکام بدن و تقویت آن به شمار می رود.
سایت عسل ایران ارائه دهنده انواع فرآورده های زنبور عسل به صورت مستقیم و با نرخ های مناسب می باشد که این تولیدات را با کیفیت بالا و به صورت تضمینی به فروش می رساند.